Afgelopen September kwam ik op het idee om alleen naar Londen te gaan voor een aantal dagen. Wetende dat het weer in mei waarschijnlijk wel prima zou zijn boekte ik toen al mijn vliegticket en mijn hostel. Het begin van 2017 is een heel erg moeilijke periode voor mij geweest. Dingen zijn niet gegaan zoals ik had gehoopt, ik raakte een deel van mezelf kwijt en kwam in een soort negatieve spiraal terecht waarvan ik niet wist of ik daar zelf wel uit kon komen.
Toen ik afgelopen donderdag om 10 uur 's ochtends met mijn koffer op Picadilly Circus stond, wist ik dat het me was gelukt. Ik ben voor vier dagen de persoon geweest die ik wilde zijn en man, wat was dat heerlijk.
Nu ik weer thuis ben merk ik hoeveel goeds dit, op het oog ongeschuldige, reisje me heeft gebracht. Ik ben gedwongen om uit mijn comfortzone te stappen en dat voelde echt geweldig.
Long story short; ik heb vier heerlijke dagen in Londen gehad. In mijn eentje. En ik ben echt zo trots dat ik dat gedaan heb, eindelijk.
Hebben jullie ook ooit iets gedaan waarbij je even, al was het maar voor een minuutje, gedowngen werd om uit je comfortzone te stappen en er een positief gevoel aan over hield?
[ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 16:10 ]
When time and life shook hands and said goodbye.