Ik heb al vijf maanden een verhaalidee in mijn hoofd en het laat me maar niet los. Ik heb echt onwijs veel zin om eraan te schrijven, echte schrijfkriebels zeg maar. Ik had er ooit al een playlist voor gemaakt en elke keer als ik er een liedje van hoor dan ben ik meteen in de mood. Ik heb echter met mijzelf afgesproken dat ik eerst andere verhalen wil afronden voordat ik aan iets nieuws ga beginnen. Anders slepen sommige projecten echt aan. Bovendien moet ik nog 5/6 van het derde deel van Luotisade schrijven, al is die deadline pas in de zomer van 2018. En ik heb weleens een boek in drie maanden geschreven toen ik er echt helemaal in zat, dus ik weet van mezelf dat ik het kan. Maar ugh, ik weet gewoon niet of het slim is, want ik heb niet zonder reden besloten dat ik nog maar aan twee projecten tegelijk (één OP en één fanfictie) wil schrijven. En als ik mezelf één keer toesta met iets anders te beginnen, ben ik straks weer met tien dingen tegelijk bezig
Dus... wat zou jij doen? Er toch aan toegeven of stug blijven volhouden? (Al heb ik de afgelopen vijfenhalve maand 20K aan Luotisade geschreven, wat dus ook niet indrukwekkend veel is).
Every villain is a hero in his own mind.