Hói hoi!
Een tijdje terug heb ik er ook al een forum over begonnen, maar daar kreeg ik helaas 0 reacties op..
Ik probeer het gewoon nog een keer en dit keer wil ik mijn redder in nood (de tekenaar) best een vergoeding geven!
Ik ben namelijk bezig met het maken van een werkboek, die ik kan meegeven aan de cursisten van de puppycursus. Het werkboek is bedoeld als extraatje, voor nog wat extra uitleg waar ze thuis doorheen kunnen bladeren. De belangrijkste oefeningen van tijdens de cursus staan erin.
Nu heb ik die oefeningen helemaal uitgeschreven en daar wil ik graag een leuk tekeningetje bij ter verduidelijking. Een klein stripje van een hondje die het uitbeeld. Het gaat om ong. 11 oefeningen + nog wat losse tekeningetjes. Ik wilde ze graag in de stijl van "Boogie the Boston Terrier", ik kan precies laten zien hóe ik het wil.
Ikzelf kan helaas niet meer tekenen, ivm mijn problemen met mijn pols (die niet snel opgelost zijn)..
Als de tekenaar zo lief is om een aantal houdingen van de hond te tekenen, kan ik ze zelf samenvoegen tot een stripje.
En als mensen het alleen willen doen tegen een (kleine) vergoeding, wil ik daar best wat voor geven. Uiteraard word je naam ook vernoemd in het werkboek.
Hopelijk vind ik dit keer wel iemand en kan ik het werkboek éindelijk afmaken!
Groetjes.
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.