• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:47 ]

    Hehe comebaaack :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oeh, nice gereageerd! Je hebt gelijk. Het is verschrikkelijk, bij ons zijn ze nog niet verboden in alle lessen, maar wel in vele.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:48 ]

    Haha, geweldige tegenreactie van jou. :')

    MissEdgy schreef:
    (...)

    Bij ons op school vinden ze het leuk om ze tegen de tafel aan te draaien waardoor het een tikkend geluid maakt. Een lerares vond ook het ronddraaien van die dingen in haar ooghoek ontzettend irritant.


    Ik snap waarom. Ik zou vreselijk afgeleid zijn als ze het in mijn zicht doen. Maar ik ben zelf een pruller, dus onder de bank zou geen probleem zijn.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Omg, ik kende die dingen echt nog niet? :')


    Caution first, always.

    Ik had er over gelezen, d'r schijnt dus een jongen gewond geraakt te zijn aan zijn oog dankzij zo'n ding. Maar ik vind het wel goed dat die dingen er zijn voor mensen met adhd/autisme, hoewel ik ook kan begrijpen dat het voor andere mensen afleidend kan zijn.

    Ik heb toen ook iets gezien, dat je kan ronddraaien ook voor mensen met adhd zodat ze in ieder geval hun handen kunnen bewegen. Zo'n ding zou ik wel willen hebben en iemand die ik ken, begint (als hij te lang stil zit) ook te bewegen dus voor hem lijkt het mij ook wel handig.


    Physics is awesome

    Hihi wat een grappige mevrouw.

    Ik kwam afgelopen zaterdag pas achter het fenomeen fidget spinner hahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    +1 voor die comeback :3


    26 - 02 - '16

    *Gaat even googlen wat een fidget spinner is*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Haha geweldig, je antwoord (':
    Ik heb er zelf ook eentje, en alhoewel ik geen ADHD of autisme heb (niet vastgesteld in ieder geval) zit ik wel echt constant met mijn handen te prullen etc. Alleen zo tegen de tafel aandraaien enzovoort is echt vreselijk irritant. En tot nog toe is het niet verboden in de lessen, dus nefast voor het concentratiegehalte van velen (': (Ik kan me er net beter door concentreren, maar goed)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind die dingen ook echt vreselijk. Op de bso hebben we 2 kids die ze hebben voor hun gedrag en de rest als speelgoed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eerlijk, mij lijkt zo'n ding nog best wel chill. Ik ben altijd met van alles bezig, pennen tussen m'n vingers rond laten draaien, tussen m'n handen overgooien met een flesje water of een gum of iets anders, dingen opstapelen, vouwen, whatever.

    Ik wilde zo'n fidgetcube, maar die spinners zijn nog cooler wel. Alleen loopt iedereen er mee rond, dus ik hoef er geen. Ik blijf wel bij alle standaard dingen 🙈


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Eerlijk, mij lijkt zo'n ding nog best wel chill. Ik ben altijd met van alles bezig, pennen tussen m'n vingers rond laten draaien, tussen m'n handen overgooien met een flesje water of een gum of iets anders, dingen opstapelen, vouwen, whatever.

    Ik wilde zo'n fidgetcube, maar die spinners zijn nog cooler wel. Alleen loopt iedereen er mee rond, dus ik hoef er geen. Ik blijf wel bij alle standaard dingen 🙈


    Fidget cubes zijn veel chiller. Die spinners kunnen alleen ronddraaien terwijl je met die cubes op knopjes kan drukken, met een joystick spelen en een balletje laten draaien.

    Hahahahahah 😂 heerlijke reactie.

    Ben ik de enige ADHD'er die zich niet kan concentreren door die dingen :x ?


    ~My Mind Is Free~