Kerstcadeautje, hoe kan dat nou weer? Het is mei!
Ja, dat klopt. Het is een fijne zomerse dag in mei, waarom denk ik dan opeens eens aan kerstcadeautjes?
het komt namelijk zo: over twee dagen zijn ik en mijn zus jarig. Allemaal niet zo bijzonders, maar mijn moeder heeft wel een lekkere witte wijn met citroen cake gehaald . Mijn tante en achterneven kwamen ook langs. Mijn nicht kon op een of andere reden niet mee, dus kochten mijn tante en nicht samen een cadeautje. Super aardig natuurlijk. Cadeautjes zijn altijd leuk ook al zijn ze nog zo klein. Ik ben altijd heel dankbaar wanneer iemand mij een cadeautje geeft . Nou, ja, tot nu dan.
Ik heb voor mijn verjaardag een kerstcadeautje gekregen. Zover ik weet ben ik jarig in mei i.p.v december maar oke. Ja, kerst. Ziet er naar uit dat mijn tante en nicht niet eens de moeite hebben genomen om de winkels te gaan .
Om het nog erger te maken kan ik bij niets gebruiken omdat het goedkope verzorging producten zijn met héél veel parfum. Ik Dus ik zit nu opgeschoten met kerstsokken . Nu ben ik normaal blij met elk cadeautje. Al is het maar 5 euro dan ben ik nog dankbaar. Nu moet ik toch wel toegeven dat dit toch echt de meest teleurstellende verjaardagscadeau ooit vind....
Om dit topic nog nuttig te houden: Wat is jullie meest teleurstellende en beste cadeautje?
Seasons will change, but I shall remain