• De zomer komt er helaas weer aan, en ik houd totaal niet van okselhaar. Maar dan ook écht niet. Het is echter zo dat mijn oksel super geïrriteerd raken als ik in de zomer iedere dag scheer. (En ik wil het liefst iedere dag scheren, want ieuw.) Ik heb al geprobeerd te harsen daar, maar dat gaat niet. Daar staat mijn huid niet strak genoeg voor. En zo chemisch goedje is denk ik net zo erg als scheren. Laseren dat is dan weer te duur en te permanent.
    Mijn vraag is nu: is een epilator de moeite waard? Hoe lang blijven de haren dan weg? Wat is een goede epilator? Of zijn er andere mogelijkheden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien kun je het laten harsen? Dat is niet zo duur en dan weet je zeker dat het goed gebeurd. Dat geprut zelf met epileershit en harsshit en weet ik het wat vind ik ook niks. Heb nog nooit iets gevonden dat écht goed werkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het niet zo dik op epileren oid. Ontharingscrème is een goed, pijnloos alternatief.


    26 - 02 - '16

    Waxen? Of is dat hetzelfde als harsen? :')


    Sweetest devotion

    Je kunt ontharingscreme proberen?


    The truth is out there.