Hallo,
Ik weet niet hoe veel Paramore fans er op Quizlet zingen, maar na bijna 4 jaar zijn ze weer terug met nieuwe liedjes. Een aantal veranderingen hebben plaatsgevonden in de band. Jeremy (de bassist) zit niet meer in de band, maar in plaats daarvan is Zac wel teruggekomen, de oude drummer van de band. Verder heeft Paramore een heel nieuwe stijl. Van emo/alternatieve rock zijn ze meer naar popmuziek gegaan, hoewel deze liedjes niet helemaal in de categorie pop passen, maar er wel wat van weg hebben.
Vorige week kwam hun eerste single van hun nieuwe album uit. Hard Times:
Toen ik dit voor het eerst hoorde moest ik echt enorm wennen aan de nieuwe sound. De muziek is zo anders dan dat Paramore vroeger maakte. Ik weet nog niet goed wat ik ervan vind... De stem van Hayley, de zangeres, blijft wel heel sterk en geweldig en de tekst vind ik ook vrij krachtig, maar het liedje zelf... Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden.
Vandaag is Told you so uitgekomen:
Het heeft weer een beetje dezelfde sound als Hard Times. In de clip dragen ze dezelfde soort kleding en de muziek is weer op dezelfde manier ingezet. Wederom weet ik niet goed wat ik ervan moet vinden, aangezien ik heel erg fan was van de 'oude' stijl van Paramore. Wellicht trekt Paramore nu een nieuw publiek met deze muziek. Als je dit vergelijkt met liedjes als pressure, ignorance en misery business is dit echt een heel ander soort muziek.
Wat vinden jullie van deze liedjes?[ bericht aangepast door een moderator op 3 mei 2017 - 21:39 ]
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.