• Allereerst kwam ik aan op het station in mijn dorp, bleek dat de trein naar Luik niet reed. Mijn ouders waren dan zo lief om mij naar Luik te brengen. Dat is een krappe overstap daar, en ik had ook niet verwacht mijn trein naar Leuven te halen. En inderdaad, toen we aan kwamen rijden, stond hij al aan het perron. Die heb ik van een afstandje weg zien rijden. Dan maar een half uur later de trein, dacht ik. ....dacht ik. De trein bleek maar een keer in het uur te gaan, jeej. Dus toen heb ik snel de trein naar Landen gepakt, en daar overgestapt naar Leuven, om vervolgens tien hele minuten eerder aan te komen tegenover een uur wachten en dan de rechtstreekse trein te pakken.
    Dus, dan denk je, dat is waar het eindigt. Hahaha, nee. De bus die ik pakte reed helemaal om Leuven heen. Ik kwam wel uit in de buurt van mijn kot, maar toch helemaal niet zoals ik verwacht had. :') Wat een dag. En toen was het nog maar lunch. Wat hebben jullie vandaag meegemaakt met het OV?
    Ps. wist je dat België vandaag een feestdag heeft?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, zo herkenbaar. :'D
    Ik zit nog thuis en papa voert mij naar mijn kot, dus veel ga ik niet meemaken het het OV. (gelukkig)
    En ja, dat wist ik. (wbw) Anders zaten we nu in de les, rip.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zat vandaag naast iemand in de trein met een hele oude Nokia (echt een die zulke piep-piep-piep geluidjes maakt bij het indrukken van de toetsjes). Toen de trein vertrok zei hij heel blij: "Nou... daar gaan we hoor!!!" Hahaha moest er echt om lachen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Erg herkenbaar, gelukkig ben je er uiteindelijk nog wel gekomen en gelukkig kon je een deel gebracht worden. (:
    Vandaag ga ik niet het OV, dus ik heb niet echt de mogelijkheid iets mee te maken zelf.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh jezus, er is ook altijd wat met het OV. :')
    Gelukkig heb ik er nooit zoveel moeite mee, maar ik ga dan ook niet meer naar school. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat is vervelend. Wel lief van je ouders om je naar het station te rijden. Het ov rijdt niet altijd goed, op station zie ik regelmatig vertragingen staan. Maar ja, je doet er weinig aan.

    Toevallig zat vandaag echt alles mee qua ov. (klopt af)


    Physics is awesome

    wist je dat België vandaag een feestdag heeft?
    Dag van de Arbeid zeker? Dat vieren ze in heel veel Europese landen!

    en het OV is altijd zo handig hahaha *kuch kuch*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!