Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af
I am not ready for this. Is het sociaal acceptabel als ik gewoon een dagje in bed blijf liggen en morgen weer doe alsof ik een vrolijk, jong bloempje ben.
Mignon schreef:
I am not ready for this. Is het sociaal acceptabel als ik gewoon een dagje in bed blijf liggen en morgen weer doe alsof ik een vrolijk, jong bloempje ben.
Ja.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Ik ga naar de kapper maar wil een kapsel dat langer is dan ik het nu heb. Talk about kapperstruggles. Naja weer iets om naar toe te groeien. (Letterlijk, hahaha).
oude mensen die over dingen zoals een walkman zeggen "misschien moet je voor de jeugd onder ons even uitleggen wat dat is! haha ha ha ha" zijn echt het meest irritante ooit. we weten allemaal wat dat is, hillie
Ukiah schreef:
oude mensen die over dingen zoals een walkman zeggen "misschien moet je voor de jeugd onder ons even uitleggen wat dat is! haha ha ha ha" zijn echt het meest irritante ooit. we weten allemaal wat dat is, hillie
Amen sister. Ik ben zelf ook opgegroeid met een walkman (: