• Aangezien ik het hoog tijd vond worden voor een meeting in Maastricht heb ik dit topic aangemaakt. Het gaat hier om een meeting in Maastricht, in de maand Mei en wellicht begin Juni!:) Bij deze meeting hoort natuurlijk een bezoekje aan de geweldige boekenwinkel, een stukje vlaai en wellicht kunnen we nog relaxen in het stadspark als het mooi weer is! Dus wie is er klaar voor Limburgse gezelligheid en DIALECT?! (krul)



    TIP! Blokker heeft treinkaartjes. Het gaat om een Dal Dagkaart van 14,50 euro. Het kaartje kan gebruikt worden in de periode 24 april t/m 4 juni 2017. Deze zijn alleen te koop in de winkel en niet online!
    We kunnen eventueel ook een groepsretour kopen, met tien mensen kost dit 7 euro per persoon!

    Datum: Zondag 7 mei
    Tijdstip: 12:00
    Verzamelplaats: Centraal station Maastricht, bij de piano (vlak bij de Hema).

    Vul even je lijstje in!

    Zeker:
    -SPECS/Jolijn/19/Brunssum
    -Ruska/Amber/22/Maastricht
    -Tubbietoost/Irma/24/Echt

    Misschien:
    -Sempre/Chloë/21/Maastricht
    -Debbaut/Jarne/18/?
    -Patholoog/Manon/21/Maastricht
    -DaedricLaura/22/?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 20:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Helaas pindakaas gaat die datum mij niet lukken. Ik heb dan wedstrijd knolhobbelen



    Maar lieve Jolijn als jij het aandurft kom ik wel een keer los van deze meeting naar Maastricht :)

    [ bericht aangepast op 29 april 2017 - 19:37 ]


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Helaas pindakaas gaat die datum mij niet lukken. Ik heb dan wedstrijd knolhobbelen



    Maar lieve Jolijn als jij het aandurft kom ik wel een keer los van deze meeting naar Maastricht :)


    Jaaa, liefst op een datum die ik ook kan, want het lijkt me leuk om je weer eens te zien!
    Knolhobbelen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tuena schreef:
    Helaas pindakaas gaat die datum mij niet lukken. Ik heb dan wedstrijd knolhobbelen



    Maar lieve Jolijn als jij het aandurft kom ik wel een keer los van deze meeting naar Maastricht :)


    Dat kan, of je komt gewoon echt naar mij toe...dat kan natuurlijk ook =D Dan kan ik je oppikken haha ='D
    Moeten we maar even kijken, klinkt in ieder geval leuk! =3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah jeej! =D I'm in! Zet me maar op zeker c:

    Ik ben overigens wel tot 12.30 op mijn werk, kan ik tegen die tijd misschien een telefoonnummer van iemand hebben? Of een groepsapp ofzo aanmaken? Dan weet ik waar ik tegen die tijd naar toe moet;)


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Ah jeej! =D I'm in! Zet me maar op zeker c:

    Ik ben overigens wel tot 12.30 op mijn werk, kan ik tegen die tijd misschien een telefoonnummer van iemand hebben? Of een groepsapp ofzo aanmaken? Dan weet ik waar ik tegen die tijd naar toe moet;)


    We maken nog een groepsapp, we komen jou gewoon stalken op werk :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jaaa, liefst op een datum die ik ook kan, want het lijkt me leuk om je weer eens te zien!
    Knolhobbelen?


    Jaaa Manon! Ik wil jou ook weer zien :)


    Firm believer of all that is magic

    Die datum kan ik niet :) dus ik kan van de lijst

    SPECS schreef:
    (...)

    We maken nog een groepsapp, we komen jou gewoon stalken op werk :3

    Hahah is goed :')


    Inspiration can hit you any time

    Haal mij ook maar van de lijst. Die dag kan ik niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Wie komen er wel allemaal die dag?:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen om eerlijk te zijn. :/ Ik heb wel echt veel werk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen om eerlijk te zijn. :/ Ik heb wel echt veel werk.


    nooo, kom gewoon een paar uurtjes, pretty please <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Voor mij wordt het waarschijnlijk een last minute beslissing (12 uur ga ik sowieso niet halen). Maar het neigt een beetje naar de nee kant, ook omdat toch veel mensen niet kunnen helaas :c Dan spreek ik denk ik liever een datum wat verder weg af dat iedereen het kan vrijhouden


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Voor mij wordt het waarschijnlijk een last minute beslissing (12 uur ga ik sowieso niet halen). Maar het neigt een beetje naar de nee kant, ook omdat toch veel mensen niet kunnen helaas :c Dan spreek ik denk ik liever een datum wat verder weg af dat iedereen het kan vrijhouden


    Nou ja in de datumprikker zouden we met 4/5 personen zijn...dus dat was toch al op voorhand bekend?='D Maar als je later wilt komen mag dat natuurlijk ook :3 Anyways als dadelijk iedereen afzegt en ik alleen met Amber overblijft, dan kunnen we beter omzetten. Want dat is voor ons ook niet leuk ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben erbij =) Ik ben er of om kwart voor 12, of om kwart over... Ik heb mijn afspraak verzet.. maar dan moet ik om kwart over 11 de trein hebben.. en de afspraak duurt ongeveer tot elf uur... Dus misschien ben ik een kwartiertje later!


    The thing you do mean something to people -Ncis