• Aangezien ik het hoog tijd vond worden voor een meeting in Maastricht heb ik dit topic aangemaakt. Het gaat hier om een meeting in Maastricht, in de maand Mei en wellicht begin Juni!:) Bij deze meeting hoort natuurlijk een bezoekje aan de geweldige boekenwinkel, een stukje vlaai en wellicht kunnen we nog relaxen in het stadspark als het mooi weer is! Dus wie is er klaar voor Limburgse gezelligheid en DIALECT?! (krul)

TIP! Blokker heeft treinkaartjes. Het gaat om een Dal Dagkaart van 14,50 euro. Het kaartje kan gebruikt worden in de periode 24 april t/m 4 juni 2017. Deze zijn alleen te koop in de winkel en niet online!
    We kunnen eventueel ook een groepsretour kopen, met tien mensen kost dit 7 euro per persoon!

Datum: Zondag 7 mei
    Tijdstip: 12:00
    Verzamelplaats: Centraal station Maastricht, bij de piano (vlak bij de Hema).

Vul even je lijstje in!

Zeker:
    -SPECS/Jolijn/19/Brunssum
    -Ruska/Amber/22/Maastricht
    -Tubbietoost/Irma/24/Echt

Misschien:
    -Sempre/Chloë/21/Maastricht
    -Debbaut/Jarne/18/?
    -Patholoog/Manon/21/Maastricht
    -DaedricLaura/22/?

[ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 20:04 ]

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Nou ja, ik verwacht sowieso dat het eind Mei word, want Mei is nogal een examen maand voor zowat iedereen ='D

Ja precies. Vanaf de 27e kan ik. Of het moet al de 6e worden. Daartussen zal moeilijk gaan vrees ik. Maar inderdaad, als Maastrichtenaar wil ik wel graag komen, haha.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    (...)

Ja precies. Vanaf de 27e kan ik. Of het moet al de 6e worden. Daartussen zal moeilijk gaan vrees ik. Maar inderdaad, als Maastrichtenaar wil ik wel graag komen, haha.

Zou wel zwaar shit zijn als juist jij niet kunt x)

SPECS schreef:
    (...)

Zou wel zwaar shit zijn als juist jij niet kunt x)

Jep. Dus als iedereen nu eens even regelt dat ze kunnen als ik kan. Dat zou fijn zijn. :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

> Verplaatst naar het subforum 'meetings'.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Touou schreef:
    > Verplaatst naar het subforum 'meetings'.

UPDATE:
    Ik heb een datumprikker gemaakt IPV een POLL, BEGINPOST IS AANGEPAST!

https://datumprikker.nl/paxewe7chctnsvxk

[ bericht aangepast op 26 april 2017 - 19:35 ]

Op de dagen dat ik misschien heb gezet, moet ik eerder door. Just so ye know.

Patholoog schreef:
    Op de dagen dat ik misschien heb gezet, moet ik eerder door. Just so ye know.

Moet je eerder weg bedoel je? Neem ik aan. ='D

Ik zal hem zo invullen (: En ik woon trouwens in Maastricht zelf ;D

When time and life shook hands and said goodbye.

Ik kom missschien!:3

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Sempre schreef:
    Ik zal hem zo invullen (: En ik woon trouwens in Maastricht zelf ;D

Wacht wat. Wist ik dat nog niet, of was ik dat vergeten?
    Wat leuk!

@Jolijn; ja, eerder weg.

@Jarne; Jaaa, wat leuk!

Patholoog schreef:
    (...)

Wacht wat. Wist ik dat nog niet, of was ik dat vergeten?
    Wat leuk!

@Jolijn; ja, eerder weg.

@Jarne; Jaaa, wat leuk!

Hahaha :'D

Debbaut schreef:
    Ik kom missschien!:3

Aaaah, leuk!=3

Jeej, gezellig!:)
    Ik kan eigenlijk meerdere dagen, is het niet handiger als ik die dan allemaal even opschrijf?

Dus voor het geval dat iemand dat wilt weten haha :')
    Ik ben available op;
    -zondag 7 mei (vanaf 12.30 uur)
    -zaterdag 13 mei
    -zondag 14 mei
    -zondag 28 mei

EDIT: Okee laat maar, ik had de laatste berichten niet gelezen. Ik ga de datumprikker invullen c:

[ bericht aangepast op 26 april 2017 - 20:12 ]

Inspiration can hit you any time

Volgens mij heeft het voor mij geen zin om de datumprikker in te vullen, want het enige weekend dat ik 100% zeker wel kon, is er bij de datumprikker uitgehaald en de weekenden daarna weet ik niet zeker, dus ik zie het wel. (:

Take risks and conquer your fears.