• waarop je opeens beseft dat het kwart over drie is, je uiterlijk twee uur geleden al had moeten slapen en je in plaats daarvan een vlog aan het kijken bent van een YouTuber die je niet of nauwelijks kent, maar waarvan je nu wel (dankzij de vlog) weet dat ze ooit naar een One Direction concert is geweest met vier of vijf andere YouTubers (terwijl je ook nooit bijzondere interesse in One Direction hebt gehad)? En vervolgens staar je dan naar de klok op je laptop, die koppig 3:15 aangeeft, en je eerste gedachte is "ach, het is nog lang geen vier uur!"

    En dan besef je dat je misschien een beetje een probleem hebt.

    Wat is een slechte gewoonte (zoals denken dat om kwart over drie gaan slapen bijna vroeg is) waar jij recent mee werd geconfronteerd? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is een perfecte samenvatting van mijn gemiddelde avond haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dit klinkt te bekend, haha.


    16 - 09 - '17

    Dit. En dan doe ik overdag 'even een dutje' van vier uur zodat ik de nacht erna weer slaaptekort op doe.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Eerlijk? Eigenlijk niet. Ik heb m'n slaap, en een regelmatig dag en nacht ritme, echt nodig. 11 uur is laat voor mij.
    Ik wist wel al langer dat jouw dag en nachtritme er anders uit ziet dan de mijne x)

    Jup, same! Ben sowieso echt een nachtuil, bij mij gaat alles beter als het nacht is.
    Probeer nu wel te stoppen met overdag een inhaal dutje doen want dan breng ik m'n biologische klok helemaal om zeep.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    elke dag 😭

    xSunshineee schreef:
    Dit klinkt te bekend, haha.


    26 - 02 - '16

    Oeh dat herken ik!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jap. Bij mij is het dan geen 3 uur, maar toch te laat. Ik heb sinds deze week dat ik twee uur voor mn wekker wakker word, op de klok kijk, weer inslaap en irritante/enge dromen krijg. Een uur later wordt ik weer wakker, kijk ik weer op de klok, slaap ik in en krijg ik irritante dromen.

    Geen flauw idee waardoor het komt, maar het is heel irritant, want ik slaap er echt niet lekker door.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    durpp, op momenten dat ik kotsend boven de wc hang weet ik dat ik niet teveel alcohol moet drinken.
    Maar wat betreft slaap; ik kan niet uitslapen, hoelaat ik ook ga slapen. Vandaag had ik vrij en was ik om 7 uur wakker, met als gevolg dat ik om uiterlijk 11 uur wel in bed zou moeten liggen. Een paar dagen terug lag ik er zelfs om 10 uur in (wat uitzonderlijk vroeg is voor mij) omdat ik de dag ervoor om 7 uur wakker werd terwijl ik die nacht om 2 uur ging slapen.


    No growth of the heart is ever a waste