• Het instituut voor moeilijk-opvoedbare-kinderen.
    Alleen meisjes

    Elk jaar worden er vele kinderen geboren, waaronder kinderen die volgens hun ouders nu al ''moeilijk opvoedbaar'' zijn. Vanaf hun tweede tot vijfde levensjaar kunnen de ouders hun dochters opgeven voor ''Het Instituut voor Moeilijk-Opvoedbare-Kinderen''. Volgens de brochure is het een mooie school en aardige leraressen, ze krijgen les in tafelmanier op later brave meisjes te worden. De meisjes kunnen niet naar huis, wel krijgen de ouders met kerst een foto opgestuurd. Natuurlijk worden er veel dochters afgezet en die lopen braaf naar binnen, maar nooit gaan ouders mee. Die vertrekken direct, en dat is maar goed ook...


    De brochure liegt namelijk, de school ligt gelegen in een afgesloten, donker, moerassig gebied. Er is maar één oude weg die naar het gebouw toe lijd. In plaats van de dagelijkse lessen worden er andere gegeven... Tafelmanier, zilver poetsen, tafeldekken, thee inschenken en nog veel meer rare dingen. Elke jongedame krijgt een witte jurkje, een wit paar schoentjes en 2 extra witte strikjes. Dit moet gedragen worden en viezigheid wordt niet getolereerd door '''de vijf''. Het engste is nog wel de straffen. Hangen in de slaapkamers of opgesloten worden in de allerdiepste kelder... Weggaan? Onmogelijk. Je woont voor de rest van je leven in het instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen.


    Is hier animo voor?

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 13:10 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Het idee is leuk, maar ik mis iets... Misschien kan je er nog wat bij bedenken.

    Ik moet toegeven dat ik liever de twee geslachten zie, maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die alleen meisjes prima vinden (:


    Mhm?

    Tamatoa schreef:
    Ik moet toegeven dat ik liever de twee geslachten zie, maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die alleen meisjes prima vinden (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tamatoa schreef:
    Ik moet toegeven dat ik liever de twee geslachten zie, maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die alleen meisjes prima vinden (:


    Heaven is a place that we all have

    Oh dit vind ik wel leuk! Alleen net zoals de twee boven me, vind ik het met 2 geslachten wel fijner ookal is het in de minderheid. Anyway, wil je me een berichtje sturen als je de RPG opent?

    Klinkt goed! Laat me weten als je hem opent!


    --

    Ja, ik wil zeker meedoen! Laat je het weten als je het topic opent?


    I was an angel living in the garden of evil

    Klik voor het rollentopic!


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.