... het helemaal niet nodig is om te koken! Je neemt gewoon dikke soep die min of meer een volwaardige maaltijd is (of dat maak je jezelf toch wijs) uit de frigo die je moeder enkele dagen eerder gemaakt had en zet ze op het vuur!
Ik kan jullie ook vertellen dat deze kookkunst een minimum aan energie vraagt en dus ideaal is voor ieder die geen goesting heeft z'n gat op te lichten om iets te gaan koken. (Of voor ieder die niet kan koken, zoals ik, want de laatste keer dat ik geprobeerd heb zei m'n ma dat ik de rijst in het zakje moest laten zitten en dan in de pot gooien, maar ik had àndere rijst genomen en ik had dus een plastieken zak in de pot gesmeten. Zoals ik zei. 101.)
Dus naast omelet maken, avocado pletten voor in de guacamole en appelmoes uit blik bereiden, kan ik nu ook soep opwarmen! Hoop ik. Hij is nog bezig met opwarmen, dus als niets misloopt, kan ik dit toevoegen aan m'n lijstje met allemaal dingen die ik zelf kan!! /s
Hoe staat het ervoor met jullie kookkunsten? :D
edit: damn, even vergeten dat er een eten en drinken forum bestond. Als een mod even zo vriendelijk wil zijn ...?
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 13 april 2017 - 21:04 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried