• ... het helemaal niet nodig is om te koken! Je neemt gewoon dikke soep die min of meer een volwaardige maaltijd is (of dat maak je jezelf toch wijs) uit de frigo die je moeder enkele dagen eerder gemaakt had en zet ze op het vuur!

    Ik kan jullie ook vertellen dat deze kookkunst een minimum aan energie vraagt en dus ideaal is voor ieder die geen goesting heeft z'n gat op te lichten om iets te gaan koken. :Y) (Of voor ieder die niet kan koken, zoals ik, want de laatste keer dat ik geprobeerd heb zei m'n ma dat ik de rijst in het zakje moest laten zitten en dan in de pot gooien, maar ik had àndere rijst genomen en ik had dus een plastieken zak in de pot gesmeten. Zoals ik zei. 101.)

    Dus naast omelet maken, avocado pletten voor in de guacamole en appelmoes uit blik bereiden, kan ik nu ook soep opwarmen! Hoop ik. Hij is nog bezig met opwarmen, dus als niets misloopt, kan ik dit toevoegen aan m'n lijstje met allemaal dingen die ik zelf kan!! /s

    Hoe staat het ervoor met jullie kookkunsten? :D

    edit: damn, even vergeten dat er een eten en drinken forum bestond. Als een mod even zo vriendelijk wil zijn ...?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 21:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan heul goed de oven aanzetten. :-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik kan heul goed de oven aanzetten. :-)


    Super! Zo ver zit ik jammer genoeg nog niet.(nerd) Of ik moet heel luid naar boven naar m'n ma roepen: "WELK ICOONTJE WAS DAT NOU OOK WEER?!?! EN HOEVEEL GRADEN?"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Topic speciaal voor jou verplaatst. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Topic speciaal voor jou verplaatst. :Y)


    Dankje, dankje, ik apprecieer het. (krul) Nee, echt, bedankt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha, ik ben niet alleen! Ik kan de oven ondertussen aanzetten en het fornuis, maar voor de rest ben ik 1 grote ramp in het koken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik kan super goed koken en ik doe het minstens 3 keer per week. Ik vind het ook echt leuk om voor mijn (schoon)familie, vriend of vriendinnen te koken en ik krijg er ook vaak complimenten over. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Met alleen het opwarmen van een soep, kan het ook nog mis ging. Ik hoop dat de soep heeft gesmaakt!

    Ik kan pasta maken, een ei bakken en bb met r opwarmen. Heel misschien waag ik mij binnenkort weer eens aan pannenkoeken.


    Physics is awesome

    Ik kan sinds kort spiegelei maken....en eeeh....eeeh....telt tosti?


    You were born original, don't die as a copy.