• Ik ben sinds een maand, of misschien al 2, geen idee eigenlijk, echt elke dag naar liedjes uit de film Moana aan het luisteren.
    Ik heb de film gezien en ik was meteen verkocht. Ik was zelfs zo verkocht dat ik diezelfde dag de film nog eens heb bekeken! Moana is echt zo'n leuke film en die liedjes zijn zo leuk! Ik had dit nooit verwacht maar de liedjes uit Moana zijn nog leuker dan Let it go van frozen, serieus waar! Ik vind alleen de Nederlandse/Vlaamse naam maar vreemd en vraag me af waarom ze haar naam veranderen...

    Ik ben ook zwaar aan het twijfelen of ik zo Moana nog eens opnieuw ga kijken, maar vanavond ga ik ook al naar Belle en het beest kijken in de cinema. Hmm, decisions decisions!



    Wie vindt Moana nog zo'n leuke film? Voor de liefhebbers hieronder een trailer!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh, ik ben gisteren naar Belle en het Beest gegaan (en ga ook nog met de school :Y) ) en dat is echt geweldig, ik heb serieus vier x moeten huilen, alleen maar omdat het zo mooi was! Ik heb Moana nog niet gezien, maar hij klinkt wel leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik hou ook van Muunu ;DD


    Heaven is a place that we all have

    Scandal schreef op 20 nov 1980 - 2:58:

    Huh? Toen was Moana toch nogn iet uit? :Y)
    Het zijn inderdaad heel leuke liedjes! Ze hebben haar naam veranderd omdat Moana in verschillende Europese landen één of andere merknaam is en dat dus inbreuk op patentrecht zou zijn. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Moana is vanaf woensdag op dvd te koop bij kruidvat! Misschien maakt dat je keuze makkelijker?


    --

    Eraser schreef:
    (...)
    Huh? Toen was Moana toch nogn iet uit? :Y)
    Het zijn inderdaad heel leuke liedjes! Ze hebben haar naam veranderd omdat Moana in verschillende Europese landen één of andere merknaam is en dat dus inbreuk op patentrecht zou zijn. ^^

    Oh zo.

    Maar jah, zoals Moana een zee-reiziger is, ben ik een tijd-reiziger. Dusja, vandaar. 20 november 1980. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Katerina schreef:
    Moana is vanaf woensdag op dvd te koop bij kruidvat! Misschien maakt dat je keuze makkelijker?

    Omg. In Nederland of België? Want ik zou die eigenlijk wel graag willen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Omg. In Nederland of België? Want ik zou die eigenlijk wel graag willen!

    Sws Nederland, België durf ik niet te zeggen


    --

    Ik heb hem ook in de bioscoop gezien, gewoon de Nederlandse versie. Echt een mooie film!
    Nu zingen m'n jongere broertje en ik steeds lines van Shiny (Stralend) tegen elkaar. Geweldig. :')

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik heb hem ook in de bioscoop gezien, gewoon de Nederlandse versie. Echt een mooie film!
    Nu zingen m'n jongere broertje en ik steeds lines van Shiny (Stralend) tegen elkaar. Geweldig. :')

    De NLse of Vlaamse heb ik nog niet gezien, maar wil nog wel graag.

    Deze middag dus nog eens gekeken =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vermijd Nederlandse versies als de pest, om één of andere reden kan ik de verNederlandsing van goede Engelse films niet aanzien/aanhoren. (Terwijl ik als kind alleen maar naar Nederlandse versies keek).

    Moana is een erg leuke film, vooral Pua en HeiHei zijn geweldig. Shiny vond ik eigenlijk ook wel leuk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb hem alleen in het Engels gezien.. Ik ben bang dat de Nederlandse versie tegen gaat vallen ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Tragically schreef:
    Ik vermijd Nederlandse versies als de pest, om één of andere reden kan ik de verNederlandsing van goede Engelse films niet aanzien/aanhoren. (Terwijl ik als kind alleen maar naar Nederlandse versies keek).

    Moana is een erg leuke film, vooral Pua en HeiHei zijn geweldig. Shiny vond ik eigenlijk ook wel leuk.

    Het liedje Shiny vond ik ook geweldig. En zo op het einde, echt al bij de eindcredits, ligt Tamatoa nog steeds op zijn rug en maakt hij het verwijt dat als hij een Jamaicaans accent had en Sebastian heette hij wel geholpen zou worden, diep in de zee. Zo geweldig. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het liedje Shiny vond ik ook geweldig. En zo op het einde, echt al bij de eindcredits, ligt Tamatoa nog steeds op zijn rug en maakt hij het verwijt dat als hij een Jamaicaans accent had en Sebastian heette hij wel geholpen zou worden, diep in de zee. Zo geweldig. :')

    Haha, dat was echt geweldig inderdaad. ^^

    Oh trouwens, ik zag gisteren dat hij in België al te koop is, (in de Standaardboekhandel tenminste, voor €24,99, voor de normale dvd! ö en ik dacht dat Nederland al duur was met €19,99 :w ) In Nederland komt hij op 5 april uit volgens mij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is een mooie film. Regelmatig luister ik de liedjes ook nog. Mijn favoriet is I am Moana.


    Physics is awesome

    Oh, ik vond het zo'n goede film en de liedjes zijn zo catchy!


    Rest in Peace, Son of Gondor