• Zoals de titel al zegt: het zou heel handig zijn als je je kunt abboneren op gedichten van een Q'er.

    Argumenten voor:
    - scheelt een hoop zoekwerk voor de lezer
    - niet iedereen zet zijn/haar gedicht in het promotieforum
    - niet iedereen heeft een dichtbundel op het forum

    Argumenten tegen:
    - er is een promotieforum
    - er zijn gedichtenbundels
    - ????

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 14:28 ]

    Stelling: Je moet een abo kunnen nemen op gedichten.


    And then we'll see it.

    Ik vind het een leuke aanvulling. Voor dus.


    Heaven is a place that we all have

    Maar dat kan toch niet? Iig het lijkt me niet te kunnen, omdat het geen 'hoofdstukken' zijn, maar als het ware, allemaal aparte story's.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hebben we nu niet de gedichtenbundel? Je kan toch een abbo nemen op een topic? al ben ik het met je eens dat het irritant is als je dan van posts van anderen ook nog meldingen krijgt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ohja die gedichtenbundel vergeten oeps


    Heaven is a place that we all have

    Natuurlijk is een gedichtenbundel wel iets anders dan alle gedichten van iemand, maar ik denk dat het praktisch gezien niet kan.

    Maar wie ben ik #techniekkneus


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ciri schreef:
    Hebben we nu niet de gedichtenbundel? Je kan toch een abbo nemen op een topic? al ben ik het met je eens dat het irritant is als je dan van posts van anderen ook nog meldingen krijgt


    Ja, maar dat is niet hetzelfde vind ik. Daarnaast maakt ook niet iedereen gebruik van de mogelijkheid om een dichtbundel te maken dus is het alsnog een beetje onhandig :')


    And then we'll see it.

    ^Nee, dat snap ik. Maar een abbo nemen op een individueel gedicht is een beetje overbodig. Wil je een abbo op alle gedichten die een user maakt, kom je denk ik toch erop uit dat de mods zeggen dat er nu een gedichtenbundel functie is (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    ^Nee, dat snap ik. Maar een abbo nemen op een individueel gedicht is een beetje overbodig. Wil je een abbo op alle gedichten die een user maakt, kom je denk ik toch erop uit dat de mods zeggen dat er nu een gedichtenbundel functie is (:


    Ja klopt, ik bedoelde ook een abo nemen op alle gedichten die een user maakt. En nahw dat zou wel jammer zijn :(


    And then we'll see it.

    Ik zelf zou het niet vaak doen, maar ik snap wel dat als je bepaalde gedichten van een user mooi vindt. En de gedichten wil bijhouden. Dat werkt het best met een abo. Maar je kan ook een abo nemen op de gedichtenbundel. Maar dan moet de user de gedichtenbundel wel goed bijhouden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 16:28 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als je 1 gedicht wil bijhouden, kan je dat toch gewoon bij je favorieten zetten?


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tamatoa schreef:
    Als je 1 gedicht wil bijhouden, kan je dat toch gewoon bij je favorieten zetten?

    Klopt, maar daar gaat het me niet om. Het gaat me om het op de hoogte gehouden worden van alle gedichten die een user maakt.


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    Klopt, maar daar gaat het me niet om. Het gaat me om het op de hoogte gehouden worden van alle gedichten die een user maakt.


    Oh op die fiets (: ik denk dat je dat kan doen via de vriendenlijst, maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat je dan kan aanvinken om alles van die user te volgen. Al snap ik dat een abo gemakkelijker zou zijn.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    ik vraag me af hoe het dan geregeld zou zijn want men kan bijvoorbeeld ook geen abo's nemen op stories (daarmee bedoel ik op nieuwe stories die verschijnen, niet op de hoofdstukken in een story) en andere creaties zoals lijstjes en polls

    is het daarom niet een idee om meteen alle mogelijkheden open te stellen?
    dus dat het mogelijk is om je op een user te abonneren (zoals de vriendenlijstfunctie eigenlijk al doet) maar dan met de mogelijkheid aan te kunnen vinken van welke soort creatie je op de hoogte gehouden wilt worden, wat denken we daarvan?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    ik vraag me af hoe het dan geregeld zou zijn want men kan bijvoorbeeld ook geen abo's nemen op stories (daarmee bedoel ik op nieuwe stories die verschijnen, niet op de hoofdstukken in een story) en andere creaties zoals lijstjes en polls

    is het daarom niet een idee om meteen alle mogelijkheden open te stellen?
    dus dat het mogelijk is om je op een user te abonneren (zoals de vriendenlijstfunctie eigenlijk al doet) maar dan met de mogelijkheid aan te kunnen vinken van welke soort creatie je op de hoogte gehouden wilt worden, wat denken we daarvan?


    Is het niet mogelijk om iemand in je vriendenlijst toe te voegen en dan op de hoogte te blijven van nieuwe creaties van diegene. Betekent dat je ook mailtjes krijgt van hoofdstukken, maar ook van gedichten denk ik. En Als iemand dan een nieuwe story aanmaakt krijg je wel een melding.

    - wacht, ik lees dit nu nog eens. Zeg ik nu precies hetzelfde? (': -


    It's never gonna happen, Guys.

    Goud schreef:
    ik vraag me af hoe het dan geregeld zou zijn want men kan bijvoorbeeld ook geen abo's nemen op stories (daarmee bedoel ik op nieuwe stories die verschijnen, niet op de hoofdstukken in een story) en andere creaties zoals lijstjes en polls

    is het daarom niet een idee om meteen alle mogelijkheden open te stellen?
    dus dat het mogelijk is om je op een user te abonneren (zoals de vriendenlijstfunctie eigenlijk al doet) maar dan met de mogelijkheid aan te kunnen vinken van welke soort creatie je op de hoogte gehouden wilt worden, wat denken we daarvan?


    Dit vind ik eigenlijk wel een goed idee. Op zich is die vriendenlijstfunctie wel heel handig, maar elke keer een bericht van hoofdstukken binnen krijgen, vind ik lastig. Alleen daardoor gebruik ik het niet. Dit zou er echt een goede correctie op zijn!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.