• Hallo,

    Jullie vragen je hoogstwaarschijnlijk af (waarschijnlijk niet), wat doet zo'n user met een raar op-de-kop plaatje om één uur nog wakker? Waarom ligt zij niet rustig in haar bedje te ronken?
    Nou, beste mensen, ik heb last van een slecht slaappatroon en daardoor blijf ik vaak lang wakker ik moest nog een schoolproject afmaken.
    In principe was de deadline vóór vrijdag, maar ik neem voor mijn eigen gemak even aan dat mijn docent de nacht er nog wel erbij neemt. Het is namelijk een enorm grote, moeilijke opdracht en ik had een verschrikkelijk drukke week. Dus het werk viel een beetje op vandaag/vanavond en ik ben tot zo'n beetje nu wel bezig geweest. Uiteindelijk had ik het dus rond kwart voor één af en ik was er nog redelijk blij mee ook - dat is best bijzonder, dus party for one!

    Nou, ik raakte afgeleid toen ik even op Quizlet kwam en bam.
    Ineens crashed mijn computer op een manier die ik nog niet eerder gezien heb. Schijf zit vol, Word wilt niet meer reageren, internet loopt vast, bam bam bamjpgewgjpwejopew - allemaal push-berichten dat er iets fout gaat. Ik post vandaag of morgenochtend nog wel even een screenshotje van hoe mijn bestand eruit zag, want het zag er héél slecht uit. Zeg maar, die-krijg-je-nooit-meer-te-rug!-slecht.

    Ik meteen allerlei programma's in de prullenbak gooien, inclusief mijn lang gespaarde nutteloze gifjes, et cetera et cetera. Uiteindelijk krijg ik dan ook alles weer aan de praat, behalve motherfu- verdomd Word. Echt, ik drukte na een paar minuten op sluimer (deed hij niet), herstarten (deed hij ook niet) en toen uiteindelijk maar op uitschakelen. Ik zag het documentje letterlijk aan me voorbij glippen.
    Ik had namelijk ook niet gesaved :D

    Ik ben zeg maar, het voorbeeld van hoe je niet met computers om moet gaan.
    Je hebt bij zulke afvalprogramma's of shampoo-reclames een voor-en-na-plaatje. Ik ben het trieste voor-plaatje. De persoon die niet eens bij een reclame weet welke shampoo juist is voor haar haartype.

    Maar goed, ik zag dus mijn leven aan me voorbijschieten, tezamen met allemaal aantekeningen die ik niet had opgeslagen. Toen hij eenmaal uit was, zat er niks anders op dan op 'aan' te drukken. Hij vroeg of ik al mijn uitgezette programma's wilde openen en vol hoop drukte ik op 'ja!' (je merkt misschien dat mijn verhaal steeds minder geëngageerd word, maar ik ben echt best heel erg moe naar zo'n lange week en ik wil weer terug aan de opdracht) en BAM. HET BESTANDJE OPENDE OOK, ONVERANDERD.

    HET IS ER NOG.
    Oké, dus nu ga ik hem snel nog drie keer nakijken en inleveren. Nou ja, als je dit allemaal gelezen hebt, denk ik dat we allemaal wel kunnen begrijpen dat hier één grote les te leren valt:

    Er is wél sprake geluid in de ruimte, het verspreidt zich alleen via andere golven


    Haha, dat was een grapje. Maar even serieus:

    Sla je bestandje op jij technologische luilak, de consequenties van je nalatige gedrag zijn mogelijk veel groter dan de seconden die je opspaart als je niet even op control+s/cmd+s drukt, anders word je net zoals ik het zielige voor-plaatje en dat wil je niet. Je moet altijd streven om het na-plaatje te zijn.



    Zoals jullie misschien gemerkt hebben (waarschijnlijk niet), ben ik best moe. Misschien is het slim om hier niet te veel op te letten. Dus, wat gaan jullie doen vandaag? Is hier nog iemand flink geschrokken of flink gelukkig geworden? Schoolopdrachten? Slaapproblemen? Maakt niet uit!

    Oh, en gelukkige één april.
    (Dit impliceert dat het een grapje is. DIT IS HET NIET, DIT IS ECHT GEBEURD. IK BEN ME ECHT KAPOT GESCHROKKEN EN IK WILDE ECHT BIJNA ALLE LAMPEN OMGOOIEN. Desondanks is het een feestdag en verandert mijn tekst sUms Un dUt, dus ik vond het handig om het er even bij te vermelden.)

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 1:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Misschien haalde Word gewoon een 1 april grapje met je uit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een intensief verhaal. Volgens mij heb jij jouw nachtrust nu wel verdiend. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jeetje ik zou echt helemaal gek worden hahahahaha. Gelukkig had je het onveranderde bestand nog!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wut


    26 - 02 - '16

    Je hele tekst was met die verdomse U's geschreven toen ik dit opende. :')
    Oh I know the pain. Ik ben heel blij dat het in orde gekomen is hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    Misschien haalde Word gewoon een 1 april grapje met je uit

    Hahaha, snugger. In dat geval heeft Word een erbarmelijk gevoel voor humor.

    Scandal schreef:
    Wat een intensief verhaal. Volgens mij heb jij jouw nachtrust nu wel verdiend. ;-)

    Mijn intensiteit wordt na middernacht per uur versterkt. Ben ik bang.

    Derks schreef:
    Jeetje ik zou echt helemaal gek worden hahahahaha. Gelukkig had je het onveranderde bestand nog!

    Ja, maar echt. Ik wilde oprecht gaan huilen, dat bestandje was nergens anders meer te vinden.

    Eraser schreef:
    Je hele tekst was met die verdomse U's geschreven toen ik dit opende. :')
    Oh I know the pain. Ik ben heel blij dat het in orde gekomen is hahaha.

    Eigenlijk had ik ook gewoon het topic moeten openen met alleen maar U's. Wachten tot wanneer mensen het doorhebben.


    Tijd voor koffie.