• Heey!!:D
    ik heb een Spiksplinter NIEUW idee!:D


    Maybe I'm not the guy who YOU expect that I am ...

    Is een verhaal dat Over Andreas gaat...Hij is 16 jaar oud en is al sins zijn 5de model...Hij werkt voor grote modebedrijven...Hij heeft sins kort een vriend..>Bill<..zijn leven,gaat zijn gewone gangetje...Maar wat niemand weet is dat Andreas eigenlijk ook over de Playboy werkt...naturlijk plaken ze er dan wel een ander hoofd op enzo...Maar wat gebeurt er als Bill er achter komt?En wat als Andreas verliefd wordt op een ander?En wat als Iemand Andreas gaat confronteren??Dat?lees je in het verhaal!;)



    Omdat de stemmen die ik kreeg positief waren ga ik hem maken!;D en natuurlijk heb ik weer wat rollen nodig!:$

    -Vriendin Georg;KimxGeorg als Kim
    -Vriendin Gusti;
    -Vriendin Ryan;
    -Vriendin Tom; bezet door moi(A)
    -BF Andreas..;BiLlSMuRf als CHANTOU!!
    -BF Bill;
    -Baas Modellenwerk Andreas;
    -Baas Playboy'en werk;
    -fotograaf(e) van de playboy;
    -Fotograv(e) van modelen;
    -mede Model;
    -Mede Playboy{jongen}model;


    Wat wil ik weten?;

    -welke rol?;
    -Waarom wil je de rol?;
    -Naam;
    -Bijnaam;
    -Leeftijd;
    -Tekstje met alle info over jou personase;
    -Plaatje;
    -Is de titel goed?;
    -Origineel?;
    -wat vindt je van het idee?;
    -Zou je hem ook maken ookal kreeg je de rol niet???;


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doen Doen :P

    en je weet wie ik wil zijn he:P

    -welke rol?;

    -Waarom wil je de rol?; Kim lieft Georg(A)

    -Naam; Kim

    -Bijnaam; Kimmie

    -Leeftijd; 20

    -Tekstje met alle info over jou personase;
    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan ishet raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim


    -Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    -Is de titel goed?;
    hij is super

    -Origineel?; Ja Duh

    -wat vindt je van het idee?; Cool

    -Zou je hem ook maken ookal kreeg je de rol niet???; Je egt wel al jou iedeetjes zijn cool :P

    Ja leuk idee!En ik krijg afcouse a rol :Y)


    I found myself in Wonderland.

    OMg,, sgat hij is egt GEWELDIG!!!!
    Je moet hem egt maken!!!! ;)


    Dunno ><

    Mensen,, zeg is dat hij goed is!
    lees nu, hij is tog gesweldig iedee!
    Ja sorry, ik wil gewoon dat je hem gaat maken:Y)


    Dunno ><

    ;D hij komt er ook...:D maar ik wil rollen verdelen!:D*staan er nu ook;D*

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sgat wie is ryan?!


    Dunno ><

    Sgat wie is ryan?!

    soort van 'ex'van Andreas..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -welke rol?;Vriendin Georg;


    -Waarom wil je de rol?; omdat georg een schatje is:P

    -Naam; macy

    -Bijnaam; angel

    -Leeftijd;19

    -Tekstje met alle info over jou personase; ik ben macy en ik hou van muziek luisteren computeren skaten:P ik hou niet van nerds, huppelkutjes mensen die zich zelf alles vinden leugenaars en ik hou ook van chocolade strandwandelingen:P als je meer wilt weten vraag maar raak en ik hou ook van grafiti sputenL:P

    -Plaatje;
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://bp0.blogger.com/_TJlDnl0AOdo/R8rF2GY4PZI/AAAAAAAAAAU/QyBrCqLhfb8/S1600-R/logo.jpg&imgrefurl=http://avril-media.blogspot.com/2008/03/avril-lavigne-my-happy-ending-acoustic.html&usg=__bHkarehirMkkE0yYZT6O5FPLeMM=&h=455&w=650&sz=97&hl=nl&start=3&um=1&tbnid=tAr6AHqxu9uOYM:&tbnh=96&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Davril%2Blavigne%2Bno%2Bbody%2527s%2Bhome%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
    -Is de titel goed?; super:P

    -Origineel?;
    ja:D
    -wat vindt je van het idee?; ik vind hem cool

    -Zou je hem ook maken ookal kreeg je de rol niet???; ja tuurljk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    O..
    En warom heb jij nouw de sexxiste rol ingenomen ><
    Nee grapje;)
    Dan neem ik wel lekker Bf Andy, als dat mag ^^


    Dunno ><

    -welke rol?;
    Bf Andy
    -Waarom wil je de rol?;
    Hij ubber Sexxi is, en jouw verhaal ook
    -Naam;
    Is die nu nog niet bekend?! Chantou Like Duhh^^
    -Bijnaam;
    ChanHoofd :D
    -Leeftijd;
    18
    -Tekstje met alle info over jou personase;
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye.
    XxChan<33
    -Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    -Is de titel goed?;
    Ja Duhh^^
    -Origineel?;
    Ja!!!!!Duhh
    -wat vindt je van het idee?;
    Supper Duhh^^
    -Zou je hem ook maken ookal kreeg je de rol niet???;
    Jahh Duhh^^

    Man ik heb wat met DuhH
    en het regent buiten heeeeeel hard (baby)


    Dunno ><

    Ikke?(A)
    ik pak altijd Tom[als het kan(A)]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nee me moeder nu goed :P
    nouww en! Maakt niet uit.
    Zolang ik maar ook een helle belangrijke roll heb, want dan voel ik me weer belangrijk^^
    en nu mijn vriendjes weg zijn op Quizlet. voel ik me acxhtergesteld! (baby):((huil)


    Dunno ><

    nee me moeder nu goed :P
    nouww en! Maakt niet uit.
    Zolang ik maar ook een helle belangrijke roll heb, want dan voel ik me weer belangrijk^^
    en nu mijn vriendjes weg zijn op Quizlet. voel ik me achtergesteld! (baby):( (huil)



    ben ik dan geen vriendje (puh)

    (...)


    ben ik dan geen vriendje (puh)

    Jawel, maar jij praat bijna nooit tegen mij (puh)
    Enn, en nu wil ik die roll :P


    Dunno ><

    (...)
    Jawel, maar jij praat bijna nooit tegen mij (puh)
    Enn, en nu wil ik die roll :P



    im erg druk zijn met eigen forum :X