Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Aaaah, ik voel me echt weel een kotstudentje. ^^ Daarnet kaas met schimmel weggegooid, en net jus d'orange gedronken om er vervolgens achter te komen dat de schimmel in de dop en op de rand zat. Toch maar fijn verder gedronken, lol. Ik heb toch geen standaarden wat dat betreft.
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
Patholoog schreef:
Aaaah, ik voel me echt weel een kotstudentje. ^^ Daarnet kaas met schimmel weggegooid, en net jus d'orange gedronken om er vervolgens achter te komen dat de schimmel in de dop en op de rand zat. Toch maar fijn verder gedronken, lol. Ik heb toch geen standaarden wat dat betreft.
Nope nope nope, hier moet ik op terug komen. Het voelt een beetje raar in mijn maag en slokdarm. omg manon, waarom doe je dat dan ook. :")
You could be great, you know, its all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
Ik ben echt bang dat ik het opgeef of dat ik alles verpest door te veel over mezelf te vertellen. Maar ik zou ook niets willen beginnen met een probleemkind zoals ikzelf.
/ ik wil graag huilen atm, maar dat is meer omdat ik me veel beter voel dan 2 weken terug.