• -Een van de uitspraken van Marie, uit mijn favoriete kinderfilm -

    Ik zat tussen mijn netflix films te kijken, en ik zag opeens de Aristokatten ertussen staan.
    Die film heb ik als kind helemaal grijs gedraaid, letterlijk.
    Het was toen nog een videoband, en die band was zo vaak gedraaid dat het beeld gewoon begon te sneeuwen af en toe.
    En de omslag van de band, die in het plastic zat, was helemaal vervaagd.

    Dit is zo'n nostalgie moment. Echt heel erg, zooo super leuk.
    Alleen heb ik wel het idee dat de ingesproken stemmen zijn veranderd, om een of andere reden (':
    En dat verpest het nostalgie moment wel een klein beetje...


    Wat was jullie favoriete kinderfilm van vroeger?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's never gonna happen, Guys.

    We hebben een metgezel!!!! =D =D
    Ik was vroeger ook helemaal gek van de Aristokatten! En sinds een paar jaar ben ik er achter dat een goede vriendin van mij er ook helemaal gek van was. Hij staat al een tijdje op Netflix, en we hebben hem nu al weer een aantal keer gezien =D Blijft geweldig =D

    En wat iemand in de reacties zei, Platvoet en zijn vriendjes vond ik ook helemaal geweldig!
    Ben er vorige week achter gekomen dat die ook op Netflix te vinden was, had een nostalgie-film-dag met die vriendin c:


    Inspiration can hit you any time

    oh, alle honden gaan naar de hemel trouwens ook! met die doodenge nachtmerrie scene :0

    Oh jongens, wie kent trouwens ook nog Alfred Jodocus Kwak? Dat was echt verworven, wow.


    Tijd voor koffie.

    Die heb ik ook nog steeds, op videoband :'D net als De Leeuwenkoning en Sneeuwwitje
    De Leeuwenkoning blijft toch mijn favoriet

    Jaa ik heb hem laatst ook gezien! Deze videoband hadden wij zelf niet, maar mijn tante wel, waar we met Pasen altijd gingen logeren, dus echt goede herinneringen aan! Toen keken we ook altijd Oliver & Co en Babe.

    Ergens begin deze eeuw zijn ze begonnen met het 'opschonen' van Disneyklassiekers, zodat ze ook mooi beeld hebben op onze nieuwe tv's en het geluid is verbeterd. Doormiddel van nieuwe stemacteurs, ja. Want die stem van Edgar was vroeger veel deftiger. Echt heel jammer.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Doofenshmirtz schreef:
    Die heb ik ook nog steeds, op videoband :'D net als De Leeuwenkoning en Sneeuwwitje
    De Leeuwenkoning blijft toch mijn favoriet


    Ik heb ook ellendig lang nog de videobanden gehad, maar onze recorder ging stuk.
    Dus tja, dan heb je nog weinig aan die banden, aangezien je nergens echt meer zo'n ding vandaan kan halen.
    Dus uiteindelijk zijn de banden ook verdwenen, helaas.


    It's never gonna happen, Guys.

    FairlyLocal schreef:
    The Fox and The Hound c:



    (H)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ruska schreef:
    We hebben een metgezel!!!! =D =D
    Ik was vroeger ook helemaal gek van de Aristokatten! En sinds een paar jaar ben ik er achter dat een goede vriendin van mij er ook helemaal gek van was. Hij staat al een tijdje op Netflix, en we hebben hem nu al weer een aantal keer gezien =D Blijft geweldig =D

    En wat iemand in de reacties zei, Platvoet en zijn vriendjes vond ik ook helemaal geweldig!
    Ben er vorige week achter gekomen dat die ook op Netflix te vinden was, had een nostalgie-film-dag met die vriendin c:


    Echt? Oh die heb ik nog niet gevonden. Ik ga eens even zoeken naar Platvoet ^^

    Maester schreef:
    Jaa ik heb hem laatst ook gezien! Deze videoband hadden wij zelf niet, maar mijn tante wel, waar we met Pasen altijd gingen logeren, dus echt goede herinneringen aan! Toen keken we ook altijd Oliver & Co en Babe.

    Ergens begin deze eeuw zijn ze begonnen met het 'opschonen' van Disneyklassiekers, zodat ze ook mooi beeld hebben op onze nieuwe tv's en het geluid is verbeterd. Doormiddel van nieuwe stemacteurs, ja. Want die stem van Edgar was vroeger veel deftiger. Echt heel jammer.


    Wel op zich is er wat voor te zeggen dat ze alles weer opnieuw maken. Het is en blijft erg leuk, en nu kan je ze uiteindelijk ook elke keer weer gaan zien.
    De andere stemmen zijn idd wat jammer, maar toch fijn dat het allemaal nu op blue-ray of iets komt. En op zich als je naar de Netflix film van de aristokats kijkt, dan zie je pas hoe getekend en eigenlijk hoe oud de film is. Best grappig (':

    Monochopsis schreef:
    Jaaaaaa die film was zo leuk! Ik was ook zo'n fan van 'de Zwanenprinses' over Odette die in een zwaan veranderde door een vloek ^^



    (Ik was stiekem zo jaloers op hoe zij er uit zag. Mijn droom was om net zulk mooi haar te krijgen als zij)


    Deze is inderdaad ook zooo mooi. Ik vond het verhaal altijd super prachtig, maar zijzelf ook idd (':

    FairlyLocal schreef:
    The Fox and The Hound c:



    En dan keihard huilen bij die scene waar ze afscheid nemen. Ik kon zo slecht tegen deze film, ik zat altijd te huilen op de bank (':


    It's never gonna happen, Guys.



    Standaard als we vis eten -wat ik niet lust- moeten mijn ouders dit horen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:



    Standaard als we vis eten -wat ik niet lust- moeten mijn ouders dit horen.


    Hahaha, oh dat moet ik ook een keer uitproberen. Ik ben heel benieuwd hoe ze hier reageren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Niemand swingt zo.. als een echte kat.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    k3 en de drie biggetjes :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn jeugd is de Lion King.



    En vannacht droomde ik nog over de Lion King (deel twee) waarin *spoiler*
    Kovu dood ging???

    En het was echt heel raar en duisterder dan de films en nu ik dit topic zie krijg ik die echte Lion King feels weer terug omg.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Hahaha ik deed echt álles samen met mijn broer, dus we hadden ook dezelfde favoriete films. Maar ik geen idee wat onze favorieten waren. Platvoet, fox and the hound, lion king, nemo en we hielden ontzettend van Brother bear en Bambi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik denk dan toch pocahontas en the swan princess😊


    "The stars replaced the emptiness of my heart."