• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    Pff wat is die website traag zeg. Duurt best wel lang om een nieuwe pagina te laden.


    Ja dat heeftie soms, meestal gaat het goed ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja dat heeftie soms, meestal gaat het goed ^^

    Hahaha ik ben nu maar random dingen aan het maken. T is wel grappig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Even een dingetje, als ik reageer op de reacties van anderen (dus op reacties op mijn introductiepagina bijvoorbeeld, krijg ik dan ook punten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Even een dingetje, als ik reageer op de reacties van anderen (dus op reacties op mijn introductiepagina bijvoorbeeld, krijg ik dan ook punten?


    Nee daar krijg je geen punten voor helaas, maar andere krijgen wel een melding dat je gereageerd hebt. Het kan nooit kwaad om daar een leuk berichtje op te geven want ondanks dat het je geen punten oplevert, komen mensen wel weer terug op jou pagina en kijken ze wellicht nog even naar je andere creaties!


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    Even een dingetje, als ik reageer op de reacties van anderen (dus op reacties op mijn introductiepagina bijvoorbeeld, krijg ik dan ook punten?

    Helaas niet, maar je laat wel mensen zien dat je bestaat :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nefyd schreef:
    (...)

    collab-buddies!

    Wat voor thema zou jij graag over schrijven? ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wanneer zet je me in de lijst ?


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Woeh, zie hier mijn blog!
    Ik flans die blogs wel snel in elkaar, om heel eerlijk te zijn. Ik heb in het afgelopen half uur meer creaties gemaakt op Yoors dan op Q in de afgelopen 2 maanden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    bff_bestfriend schreef:
    Wanneer zet je me in de lijst ?

    Ik denk dat je even een linkje moet geven. Wel zo makkelijk voor Jolijn.

    Wormjet schreef:
    (...)
    Wat voor thema zou jij graag over schrijven? ^^


    i dont really know oeps


    Heaven is a place that we all have

    Woar schreef:
    (...)
    Ik denk dat je even een linkje moet geven. Wel zo makkelijk voor Jolijn.

    Ga ik doen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Eledhel schreef:
    Woeh, zie hier mijn blog!
    Ik flans die blogs wel snel in elkaar, om heel eerlijk te zijn. Ik heb in het afgelopen half uur meer creaties gemaakt op Yoors dan op Q in de afgelopen 2 maanden :'D


    Same


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    https://yoo.rs/introduction/180207?Ysid=47490

    Link naar mijn profiel van yoors

    ik hoop dat ie het doet


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    https://yoo.rs/introduction/180207?Ysid=47490

    Link naar mijn profiel van yoors

    ik hoop dat ie het doet

    Dat is je introductiepagina. Als je daar rechts op je profielfoto klikt (die je niet hebt) kom je op je profiel.
    Also is dit de link naar je profiel https://yoo.rs/useroverview/47490/bestfriendforever

Nefyd schreef:
(...)

i dont really know oeps

Same haha. Wacht, ik stuur je even een PB.


in love with the fictional characters, I'm sorry