Aloy schreef:
Ik vind het eigenlijk wel leuk. Denk dat ik naar LJH zou gaan om dingen kwijt te kunnen die me dwars zitten om random stuff, en hier kan je naar toe voor creatieve dingen of iets dergelijks. maar dat is persoonlijk. Ook wel een toffe manier om blogs wat meer aandacht te geven.
Jaa dit! Je kan ook gewoon creatieve dingen plaatsen en random fangirlen over random dingen. En plaatjes posten enzo.
Jaa dit! Je kan ook gewoon creatieve dingen plaatsen en random fangirlen over random dingen. En plaatjes posten enzo.
Dat was ook een beetje de bedoeling van het blog. Het is niet alleen om je hart te luchten, maar het is letterlijk dat je alles kan plaatsen wat je wil en in gedachten hebt.
Llywelyn schreef:
Oh sorry, ik had het in mijn hoofd meer gezien als een ljh in blogvorm, sorrtmy daarvoor.
Maar als creatieve dumpplaats zeg ik volmondig ja (bloos)
Het is ook een poging Quizlet en de blogs wat actiever te houden (-:
Ik denk hierbij juist niet aan het LJH. Dat topic is meer om te zeiken en je (wellicht negatieve) momenten in te plaatsen. Bij dit topic schijnt het eerder te gaan om je creatieve hersenspinsels en als iemand bijv. vastzit, dat je die zou kunnen helpen. Dus ik ben voor.