• Hiya,

    Ik heb loop al een aantal dagen met een idee voor een RPG. Ik wil graag weten of hier animo voor is (:

    Kennedy High School. Een normale Amerikaanse High school in Asheville, North Carolina. Sommige leerlingen zijn hier in Asheville geboren, sommige niet. Het is een school die bekent staat om de vreemde dingen die eens in de zoveel jaren gebeuren. Goede dingen, maar dingen die echter onverklaarbaar zijn.
    Vorig schooljaar was er een groepje Juniors, waaronder zich een aantal koppels bevonden. Helaas zijn de koppels uit elkaar gerukt door een hartverscheurend ongeluk waarbij geen overlevenden waren. Nu is iedereen een jaar verder, en de groep is langzaam uit elkaar aan het vallen. Terwijl sommige al over hun verdriet heen lijken te zijn, zijn sommige nog iedere dag met hun overleden soulmate bezig.
    Op een nacht hebben alle achtergebleven vrienden een vreemde droom, waarin ze hun soulmate weer terug zien. De dag erop staat iedereen perplex als ze op school een voor een allemaal hun soulmate tegen komen, in levende lijve. Hoewel de overledenen als ze van het schoolterrein af zijn onzichtbare geesten zijn (die alleen gezien kunnen worden door de levende van de vriendengroep), zijn ze op het schoolterrein echte mensen van vlees en bloed. Daar is het net of het ongeluk nooit is gebeurd, en buiten de vriendengroep lijkt iedereen vergeten te zijn dat ze dood zijn. Maar er is in het jaar veel veranderd; er zijn nieuwe relaties ontstaan, soms uit onverwachte hoek. Maar wat als ze de kans kregen om hun lief terug te krijgen? Alles wat ze maar hoeven te doen is geloven in de ware liefde, maar wat is dat nou precies?

    In de RPG bespelen we de overleden jongeren en de levende jongeren. De koppels hoeven niet per definitie al iets te hebben, al klinkt het wel zo als ik het zo terug lees :'D

    Ik zou graag horen of hier animo voor is!

    Bedankt voor het lezen in ieder geval ^^


    This ain't no place for no better man.

    It sounds awesome. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou best willen joinen, mits iemand mijn soulmate wil zijn in combi als een gaykoppel :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    This sounds awesome ^^ Waarschuw me maar als je het opent (:


    El Diablo.

    Kepler schreef:
    Ik zou best willen joinen, mits iemand mijn soulmate wil zijn in combi als een gaykoppel :')


    Dat komt wel goed ^^

    @Desierto sure!

    @Prongsie thanks ^^


    This ain't no place for no better man.

    Hier is het rollentopic. Veel plezier! ^^


    This ain't no place for no better man.