• Hooi! (:

    Voor mijn vriend zijn verjaardag ben ik opzoek naar een leuk cadeau. Ik weet sat hij van zwaarden houdt, maar ik moet hem nog ondervragen wat voor soort zwaarden precies. Verder weet ik dat hij ongelooflijk graag de pijp van Gandalf wil. Het liefste een pijp die ook echt werkt. Ik ben dus op zoek naar de pijp van Gandalf, het liefste zo goedkoop mogelijk. 😅

    Echter, ik kom totaal verschillende soorten pijpen tegen die worden gepresenteerd als de pijp van Gandalf. Dus nu ben ik totaal in de war. Zouden jullie me kunnen helpen met het vinden van Gandalfs Pipe voor een leuke prijs? Alvast heel erg bedankt!

    Liefs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, die topictitel. :') Maar OT: geen idee, heb je al gegoogled op Gandalfs pipe? En qua zwaarden, ik heb een vriend die veel van zwaarden weet, maar verder kan ik dus niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    {Ahahahaha, de titel deed me ineens heel erg denken aan mijn kleine broertje. Die zag mijn stiefvader en twee van zijn vrienden pijp roken op mijn moeders bruiloft en riep luid "Kijk! Dat zijn nou echte pijpers!". Fun fact, die twee vrienden zijn gay.)

    Anyway, je zou The Hunt kunnen gebruiken, daar vinden ze echt de mafste dingen. Misschien dat al iemand de vraag heeft gesteld, en anders kan je hem zelf stellen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 17:12 ]

    Wat is er mis met de titel? D:

    @Manon
    Al op gegoogled en ook toen kreeg ik tigduizende verschillende resultaten. Daardoor weet ik inmiddels niet meer hoe de pijp van Gandalf er precies uit ziet. D: en dat zwaarden moet ik mn vriend maar zelf vragen ben ik bang haha x)

    @Lieke
    O gawd hahhahaha. Geweldig! :'D

    The Hunt? I shall try ^^ Thank you c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    The Hunt is een site waar mensen een foto van een artikel dat ze hebben gezien posten, en dan gaan andere mensen voor je op zoek waar het te koop is. En om te weten welke echt die van Gandalf is kan je gewoon Gandalf met pijp Googlen right? (:

    RegionalAtBest schreef:
    The Hunt is een site waar mensen een foto van een artikel dat ze hebben gezien posten, en dan gaan andere mensen voor je op zoek waar het te koop is. En om te weten welke echt die van Gandalf is kan je gewoon Gandalf met pijp Googlen right? (:


    Dat laatste deed ik. En Google hielp niet mee. :') maar ik zal vanavond mijn zoektocht voortzetten. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze lijkt aardig te kloppen:



    Vergelijk maar:



    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 17:56 ]

    @Lieke
    Daaaamn, I don't like the prices I'm seeing on the internet. :c Mijn budget was maximaal 50 euro. :c Kan ook al geen leuk zwaard vinden. Ik heb wel dat van Frodo gezien voor 39 euro. maar ik weet dat mn vriend het liefste t zwaard van Aragorn heeft. Die is bijna 100 euro. :'D Okeeeee, niet zo leuk meer voor mijn portemonnee. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, misschien kan je iets anders vinden dan bijvoorbeeld een zwaard of Gandalf's pijp? Er zijn meer pijpen right? Aragorn heeft er ook een, en Gimli en Sauron.

    Pantaloon schreef:
    Hmmm, misschien kan je iets anders vinden dan bijvoorbeeld een zwaard of Gandalf's pijp? Er zijn meer pijpen right? Aragorn heeft er ook een, en Gimli en Sauron.


    Klooopt. Qua pijp wil mn vriend echter per se die van Gandalf. En zwaarden ga ik nog even verder kijken. Plus ondertussen nadenken over andere mogelijke cadeau-opties. Want die andere opties heb ik denk ik wel nodig. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pantaloon schreef:
    Hmmm, misschien kan je iets anders vinden dan bijvoorbeeld een zwaard of Gandalf's pijp? Er zijn meer pijpen right? Aragorn heeft er ook een, en Gimli en Sauron.


    Sauron? Bedoel je niet Saruman?

    OT: ik heb geen idee hahah, maar het is wel een zeer origineel cadeau


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Klooopt. Qua pijp wil mn vriend echter per se die van Gandalf. En zwaarden ga ik nog even verder kijken. Plus ondertussen nadenken over andere mogelijke cadeau-opties. Want die andere opties heb ik denk ik wel nodig. x)


    Zou je geen goedkopere kunnen vinden dan? Het lijkt me dat er wel iets is.. eBay? Amazon?

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Sauron? Bedoel je niet Saruman?

    OT: ik heb geen idee hahah, maar het is wel een zeer origineel cadeau


    Frick, ik wilde te snel :W Ik was onder het typen aan het zoeken naar ideeën dus ik haalde ze door de war oeps. Misschien moet ik de films nog een 51ste keer gaan kijken om mijn geheugen weer op te frissen.

    @Lieke
    Ik ben erachter dat het zwaard van Frodo dat ik zag, eigenlijk helemaal niet goed lijkt op het zwaard dat Frodo daadwerkelijk heeft. Nogal jammer, want de prijs was leuk. :c

    Maar ik ga gewoon kijken wat voor LOTR merchandise er is, wie weet zit er wat leuks tussen voor een goede prijs. ^^ Amazon en Ebay, nouja bij Ebay raakte ik dus compleet in de war van de vele pijpen, en Amazon was duur. Maar ik kan er wel nog een keer gaan kijken, zeker nu ik goede plaatjes heb gekregen van jou van naar wat voor pijp ik kijken moet. Sowieso kan ik ook kijken direct voor ander LOTR stuff. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, qua zwaarden weet ik wel dat Hadhafang, het zwaard van Arwen/Elrond voor 50 euro te koop is (wel op martkplaats though). Zelf heb ik m ook en hij lijkt redelijk goed op de echte ^^


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    FaramirOfGondor schreef:
    Hmmm, qua zwaarden weet ik wel dat Hadhafang, het zwaard van Arwen/Elrond voor 50 euro te koop is (wel op martkplaats though). Zelf heb ik m ook en hij lijkt redelijk goed op de echte ^^


    Bedoel je deze advertentie?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Bedoel je deze advertentie?


    Dat is wel een mindere versie. Maar deze of deze is zover ik zie wel goed.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"