• Ik zag net in mijn mailbox dat ik een mailtje had gekregen over Camp NaNoWriMo - april 2017. Aangezien er nog geen topic is, besloot ik deze te openen. We zijn nooit te vroeg met voorbereidingen, toch?

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters.

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
    xSunshineee
    Pickett
    Serdaigle
    Necessity
    Waits
    Prongsie
    Tubbietoost
    Ludeon
    Aloy
    Quintana
    Slughorn
    TubbieTommo
    Humanz
    Hypergraphia
    SergeantBarnes
    DreamerN
    Square
    Corday
    Fyremester
    Soco
    Tragically
    xSunshineee
    Lizor
    Hedone
    Contritus_Angelus
    MayLynn
    Niffler
    Irmiej
    Delahaye
    Zwadderaar
    Enjoltaire
    LovePan
    Chanou
    Nolanverse
    KitKatsMeow
    GreyWolfMoon
    DreamerN
    Squares
    Peblesse
    Phrese
    DownTheRoad
    Tragically
    May we meet again
    H_NGM_N & Constellation
    Het meisje met de vogels
    Designed to be alone
    De prins en de stalknecht
    Lucifer
    Fanfic
    Naamloze Nicolas Flamel Fanfic
    Als de Dood
    ?
    De kinderen van de Zon
    ?
    ?
    HP fanfic en OP
    Unnamed Project
    ?
    space pirates ftw
    Voor de duisternis
    Een miljoen werelden
    Cupid's arrow
    Little angels, gigantic Mooses & Toys
    10K
    25K
    10K
    20K
    40K
    20K
    25K
    10K
    10K
    10K
    20K
    30K
    10K
    10K
    7,5K
    ?
    25K
    40K
    15K
    15K
    20K
    Winner!



    Winner!

    Winner!






    Winner!
    De Q-cabin!
    Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!

    Word Wars:
    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 0:25 ]


    16 - 09 - '17

    Ik had het niet verwacht, maar ik heb vandaag maar liefst 8K geschreven. (Wat mijn totaal op 10K gebracht heeft). Ik zit al op de helft en ik heb eigenlijk gisteren niks gedaan. (Wat dus betekend dat ik 10K op 2 dagen geschreven heb :x). Ik had nooit gedacht dat ik zoveel op één dag zou kunnen uittypen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik had het niet verwacht, maar ik heb vandaag maar liefst 8K geschreven. (Wat mijn totaal op 10K gebracht heeft). Ik zit al op de helft en ik heb eigenlijk gisteren niks gedaan. (Wat dus betekend dat ik 10K op 2 dagen geschreven heb :x). Ik had nooit gedacht dat ik zoveel op één dag zou kunnen uittypen.


    Goed bezig dan toch ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Tragically schreef:
    Ik had het niet verwacht, maar ik heb vandaag maar liefst 8K geschreven. (Wat mijn totaal op 10K gebracht heeft). Ik zit al op de helft en ik heb eigenlijk gisteren niks gedaan. (Wat dus betekend dat ik 10K op 2 dagen geschreven heb :x). Ik had nooit gedacht dat ik zoveel op één dag zou kunnen uittypen.


    Das veel.. Knap hoor!!! =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Slughorn schreef:
    (...)

    Goed bezig dan toch ^^


    Dankjewel ^^

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Das veel.. Knap hoor!!! =)


    Dankjewel ^^ Ik had het zelf ook niet verwacht. Maar het is wel leuk om opeens zoveel te kunnen schrijven achter elkaar.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik had het niet verwacht, maar ik heb vandaag maar liefst 8K geschreven. (Wat mijn totaal op 10K gebracht heeft). Ik zit al op de helft en ik heb eigenlijk gisteren niks gedaan. (Wat dus betekend dat ik 10K op 2 dagen geschreven heb :x). Ik had nooit gedacht dat ik zoveel op één dag zou kunnen uittypen.


    Oh, wat goed!


    16 - 09 - '17

    *Doet vreugdedansje*
    De 10k zijn binnen :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    *Doet vreugdedansje*
    De 10k zijn binnen :)


    Super!


    16 - 09 - '17

    Wanneer je nog niet eens begonnen bent


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Wanneer je nog niet eens begonnen bent

    same
    maar ik wil morgen echt beginnen *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    (...)
    same
    maar ik wil morgen echt beginnen *O*

    Ikzelf na woensdag, want dan ben ik klaar met school en dan kan ik hopelijk aan andere dingen denken dan 'crap, ik moet écht gaan leren' :')


    Caution first, always.

    ^ Same. :'D Morgen mijn laatste tentamen (dat ik waarschijnlijk sowieso ga falen) hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik nog geen vast plot heb voor mijn verhaal. Moet ik misschien ook wat aan gaan doen, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    ^ Same. :'D Morgen mijn laatste tentamen (dat ik waarschijnlijk sowieso ga falen) hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik nog geen vast plot heb voor mijn verhaal. Moet ik misschien ook wat aan gaan doen, lol.

    Succes met je tentamen! En je plot haha ^^


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Succes met je tentamen! En je plot haha ^^


    Jij ook, en thanks. :'D Ik moet geowon even met iemand overleggen want ik wil heel graag dit verhaal schrijven maar ik heb het onvermogen om a) verhalen af te ronden, b) met een goede plotline te komen, c) om het op te brengen het daadwerkelijk af te maken en d) bluh. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gorillaz schreef:
    Wanneer je nog niet eens begonnen bent

    Same, ik ga even huilen in een hoekje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prongsie schreef:
    ^ Same. :'D Morgen mijn laatste tentamen (dat ik waarschijnlijk sowieso ga falen) hahaha. Maar ik moet zeggen dat ik nog geen vast plot heb voor mijn verhaal. Moet ik misschien ook wat aan gaan doen, lol.

    Succes met je tentamen!! En daarna met plotten =)
    Als je niet uit je plot komt kun je hier (of in de cabin) vast hulp krijgen ^^ ik wil sowieso wel luisteren!! maar ik weet niet of ik het talent heb om je te helpen =(


    The thing you do mean something to people -Ncis