• Ik zag net in mijn mailbox dat ik een mailtje had gekregen over Camp NaNoWriMo - april 2017. Aangezien er nog geen topic is, besloot ik deze te openen. We zijn nooit te vroeg met voorbereidingen, toch?

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters.

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal | Aantal woorden
    xSunshineee
    Pickett
    Serdaigle
    Necessity
    Waits
    Prongsie
    Tubbietoost
    Ludeon
    Aloy
    Quintana
    Slughorn
    TubbieTommo
    Humanz
    Hypergraphia
    SergeantBarnes
    DreamerN
    Square
    Corday
    Fyremester
    Soco
    Tragically
    xSunshineee
    Lizor
    Hedone
    Contritus_Angelus
    MayLynn
    Niffler
    Irmiej
    Delahaye
    Zwadderaar
    Enjoltaire
    LovePan
    Chanou
    Nolanverse
    KitKatsMeow
    GreyWolfMoon
    DreamerN
    Squares
    Peblesse
    Phrese
    DownTheRoad
    Tragically
    May we meet again
    H_NGM_N & Constellation
    Het meisje met de vogels
    Designed to be alone
    De prins en de stalknecht
    Lucifer
    Fanfic
    Naamloze Nicolas Flamel Fanfic
    Als de Dood
    ?
    De kinderen van de Zon
    ?
    ?
    HP fanfic en OP
    Unnamed Project
    ?
    space pirates ftw
    Voor de duisternis
    Een miljoen werelden
    Cupid's arrow
    Little angels, gigantic Mooses & Toys
    10K
    25K
    10K
    20K
    40K
    20K
    25K
    10K
    10K
    10K
    20K
    30K
    10K
    10K
    7,5K
    ?
    25K
    40K
    15K
    15K
    20K
    Winner!



    Winner!

    Winner!






    Winner!
    De Q-cabin!
    Op Camp NaNoWriMo heb je ook cabins, een klein groepje waar je met elkaar kunt babbelen over je projecten en woordenaantallen. Zeg even in het topic dat je erin wilt en ik voeg je toe!

    Word Wars:
    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.



    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 0:25 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga er niet aan meedoen, want ik zou het nooit halen :/ De post voor april zag ik te laat om echt een hele maand te schrijven (wat ik wel nodig heb :''). En juli...dan ben ik op vakantie (3 weken, dus nogal moeilijk om het doel te halen XD). Volgende keer doe ik zeker mee! Leuk initiatief :")


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Ik heb gisteren de 30k bereikt ^^
    En ik heb wonderbaarlijk nog inspiratie over ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ben blij dat ik al redelijk vroeg mijn goal gehaald heb, want ik heb een hersenschudding opgelopen en daardoor al een hele tijd niet geschreven. Mijn verhaal is nog niet af hierdoor, maar dat komt dan nog wel eens als mijn pols ook weer hersteld is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb mijn doel gehaald! ^^


    Stenenlikker

    Ik ook ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gefeliciteerd iedereen!


    16 - 09 - '17

    Nog steeds nul komma nul woorden. Oeps?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Nog steeds nul komma nul woorden. Oeps?


    Oei. Misschien dat er toch nog minstens een woord kan komen tijdens die laatste uurtjes?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oei. Misschien dat er toch nog minstens een woord kan komen tijdens die laatste uurtjes?


    Ik gok van niet, haha. Helaas. Ik heb het druk met uni en ik heb nog altijd geen echt goede verhaallijn kunnen verzinnen. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    (...)

    Ik gok van niet, haha. Helaas. Ik heb het druk met uni en ik heb nog altijd geen echt goede verhaallijn kunnen verzinnen. D:


    Jammer, maar begrijpelijk.


    16 - 09 - '17