• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eurus schreef:
    Ik heb op A Monster Calls gestemd.

    Ja same (en genomineerd), die is echt heel goed.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LAATSTE POLL:

    Omdat Pirates bovenaan stond en we de wat minder bekende films ook een kans wilde geven, maar er geen duidelijke 2e was, hier nog een laatste poll.
    De hoogste uitslag van deze gaan we morgen kijken.

    Laatste Poll.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Peter pan staat niet op netflix of subsmovies, als iemand een site heeft waar de film wel op staat (met nederlandse of engelse ondertiteling) is dat heel erg welkom ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik denk wel dat ik er eentje kan vinden c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dammit, jammer van het tijdstip, dan zit ik waarschijnlijk nog te eten.. volgende keer misschien beter


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik ga ook niet kunnen rip


    Heaven is a place that we all have

    Welk tijdstip hebben jullie dan liever?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Also twijfel ik of peter pan niet meer onder kinderfilms valt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Welk tijdstip hebben jullie dan liever?


    Naja ik eet vandaag kennelijk bij mijn vriend, dus heb geen laptop ter beschikking, dus voor nu houdt het gewoon op


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Naja ik eet vandaag kennelijk bij mijn vriend, dus heb geen laptop ter beschikking, dus voor nu houdt het gewoon op

    Wat jammer, volgende keer beter ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil zelf het liefst een film die op Netflix staat. Ik houd niet van films (illegaal) downloaden...

    Oh en ik kan pas na boer zoekt vrouw. Xd

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 17:46 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik wil zelf het liefst een film die op Netflix staat. Ik houd niet van films (illegaal) downloaden...

    Oh en ik kan pas na boer zoekt vrouw. Xd

    Haha je hoeft niks te downloaden... Ik ga maar eens uitgebreid onder een spoiler zetten wat rabbit is.
    Jullie hoeven geen enkele link te zoeken, het enige wat jullie hoeven te doen is om op tijd in rabbit chatroom te komen. Het beeld wordt zegmaar vanaf een pc gesynchroniseerd met een chat ernaast ^^
    Aahgh dit is lastig om uit te leggen
    En ach iedereen die later komt leggen we wel even kort uit wat ze hebben gemist ^^

    Also: de tijd is verplaatst naar 20:30

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 18:54 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    de film spirited away is gekozen, aangezien we peter pan meer onder kinderfilms vonden passen en pirates of the Caribbean waarschijnlijk door meerderen al zijn gezien


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben rond die tijd net thuis. Is het erg als ik wat later aanschuif, zo rond kwart voor negen/negen uur? Of kan dat niet ivm de chat


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik ben rond die tijd net thuis. Is het erg als ik wat later aanschuif, zo rond kwart voor negen/negen uur? Of kan dat niet ivm de chat

    Je kan er elk moment inkomen ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —