• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    the Babadook? more like the baebaedook die film is geweldig. moana is ook die baegoals.


    Heaven is a place that we all have

    Oh en als jullie willen, ik heb ook een hele lijst met super goede films die ik echt aanraad en al wel gezien heb. Die is hier te vinden. Misschien staan daar nog wat op die jullie leuk vinden c: sowieso zijn dat echt aanraders, mochten jullie je een keer vervelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deadline is 19:00
    Daarna mag je max. 3 films naar paladins in een pb sturen.
    Dit moet de genre zijn die de meeste stemmen heeft!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nog een uurtje :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het wordt Fantasy
    Nogmaals: films in een pb naar paladins
    Max. Drie suggesties

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 19:04 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb de mijne ingestuurd (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik heb de mijne ingestuurd (:

    Top!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tot woensdag kun je wat insturen
    We hebben tot nu nog maar 1 iemand die wat gestuurd heeft 🤔


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Haha komt omdat ik geen horrorfilms ken die ik nog wil zien. Heb er al best een paar gezien maar een horrorfilm meerdere malen kijken vind ik niet zo leuk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Haha komt omdat ik geen horrorfilms ken die ik nog wil zien. Heb er al best een paar gezien maar een horrorfilm meerdere malen kijken vind ik niet zo leuk.


    Het thema dat we gaan kijken is fantasy. ^^


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    Het thema dat we gaan kijken is fantasy. ^^

    Huh. Oh wat stom. Ik zat steeds met horror in mijn hoofd :'D Maar fantasyfilms kijk ik niet zo vaak. Ben benieuwd wat eruit komt!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Haha komt omdat ik geen horrorfilms ken die ik nog wil zien. Heb er al best een paar gezien maar een horrorfilm meerdere malen kijken vind ik niet zo leuk.

    haha nu ben ik wel benieuwd hoe je bij horror komt 😂


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    haha nu ben ik wel benieuwd hoe je bij horror komt 😂

    Komt geloof ik omdat iemand zo'n lijst met films had geplaatst waar Orphan in staat, dat vind ik echt een superleuke film maar is nou niet bepaald fantasy hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als het thema fantasy is wil ik wel meedoen als ik kan. Ik hou absoluut niet van horror. Hihi


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nee guys het is echt geen horror. Het staat ook duidelijk in de beginpost dat het Fantasy is en dat je naar paladins een fantasy film suggestie kunt sturen. Ik zou vooral het kopje 'Film' in de gaten houden.^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt