• Heb jij ook niets te doen? Wil je ook iets kijken maar wil je dat niet alleen doen? Meld je dan aan voor de Quizlet Movienight.

    Het leek ons leuk om eens een Quizlet movienight te regelen.
    Daarmee bedoelen we niet een meeting haha. Met de site www.rabb.it kun je online samen met anderen tegelijkertijd dezelfde film/serie kijken met een chat ernaast. Dus waarom niet samen een film en datum uitkiezen en dit doen? Als er veel animo hiervoor is kunnen we dit vaker regelen ^^
    Namens: Shania, Nixon en Famke.


    FILM:
    Genre: Kinderfilm/animatie
    Brother Bear
    KLIK HIER OM NAAR DE CHAT EN FILM TE GAAN!!

    DATUM:
    Zaterdag 18 Maart
    20:00-20:30


    DEELNEMERS:

    × Richonne
    × Douceur
    × Paladins
    × Paladin
    × Yugen
    × Pickett
    × Sempre
    × Prediker
    × Desierto
    × Nundu
    × Casterwill
    Het originele idee!!!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 19:43 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Brother Bear omg ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    cobblepot schreef:
    Meh...

    ?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    lmao ignore that. ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een site gevonden waar Brother Bear (het ziet ernaar uit dat die wint) op staat, alleen wel in het Engels zonder ondertiteling. Is dat een probleem voor jullie, of hebben jullie een site waar die wel op staat met ondertiteling?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Richonne schreef:
    Brother Bear omg ♥

    jaaa Brother bear


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aj ik heb wel meerdere sites gezien, maar durf het nog niet zo te openen. Ik mag helaas niet linken naar sites vanwege de huisregels maar volgens mij wel de site naam zeggen. Europix.net heeft een erg net uitziende site en daar staat brother bear op, alleen als je het aanklikt kom je op een dutchcam site uit of zo :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zal wel even kijken naar sites en die stuur ik wel naar Famke door.
    Ik kijk zelf vanavond niet mee maar ik wens jullie wel veel plezier met kijken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    VaIeska schreef:
    Aj ik heb wel meerdere sites gezien, maar durf het nog niet zo te openen. Ik mag helaas niet linken naar sites vanwege de huisregels maar volgens mij wel de site naam zeggen. Europix.net heeft een erg net uitziende site en daar staat brother bear op, alleen als je het aanklikt kom je op een dutchcam site uit of zo :')

    deze site doet het gewoon. Hier kun je hem op kijken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog een uurtje :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    jullie kunnen alvast joinen ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oooh, Brother Bear wilde ik altijd nog graag zien ^^ Dus ik kom denk ik joinen.


    Stenenlikker

    Ik hoef deze niet zo nodig te zien ^^ Have fun :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoopte voor Aladdin. :c Brother Bear heb ik onlangs al gekeken, dus heb ik nu niet zo'n zin in helaas. Ben benieuwd welke film er volgende keer komt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ah jammer allemaal :c
    ik ben nu een beetje muziek aan het draaien, totdat er een aantal mensen zijn ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Verder niemand? :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt