[ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 0:58 ]
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Kogane schreef: (...) THANKS
Heaven is a place that we all have
en er was nog eentje.......... die ik even ga opzoeken misschien staat ie bij mijn bookmarks
Kogane schreef: en er was nog eentje.......... die ik even ga opzoeken misschien staat ie bij mijn bookmarks dankje eefs
Kogane schreef: en er was nog eentje.......... die ik even ga opzoeken misschien staat ie bij mijn bookmarks
oh god ik ga nu al down de road van korte smut fics r i p
Kogane schreef: oh god ik ga nu al down de road van korte smut fics r i p
Yugen schreef: (...) dankje eefs
Yugen schreef: (...) eef daar is niks fout aan
HHHHh ik gruwel echt van de story titel die net laatst gelezen was; Death Eaters Don't Love, Right? - DM like...........................
Kogane schreef: (...) jawel..... dat gebeurde uiteindelijk ook met larry lol maar ik dacht dat het wel langer zou duren
Kogane schreef: HHHHh ik gruwel echt van de story titel die net laatst gelezen was; Death Eaters Don't Love, Right? - DM like...........................
E W DRACO'S FEMALE COUNTERPART HEET SELINA SNAPE
Kogane schreef: E W DRACO'S FEMALE COUNTERPART HEET SELINA SNAPE W H A T T H E F U C K
Kogane schreef: E W DRACO'S FEMALE COUNTERPART HEET SELINA SNAPE
hoe heet dat elektrische draad ook alweer
Oh ja prikkeldraad. HAHAHAHAHHAHA
wooooooah ik heb in totaal 57123 woorden van y&b geschreven en het is 134 word pagina's lang. goals