Als Vincent iemand zoekt om op af te reageren is iemand die te trots is om zich te verontschuldigen, maar een outcast is op school, wel een erg goed slachtoffer? Of zie jij het anders?
Jughead schreef: Dallas staat open voor relaties. Ik zal zijn innerlijk zo snel mogelijk verder uitwerken en nadenken over eventuele relaties voor hem.
Als Vincent iemand zoekt om op af te reageren is iemand die te trots is om zich te verontschuldigen, maar een outcast is op school, wel een erg goed slachtoffer? Of zie jij het anders?
Haha nee lijkt me leuk maar Vincent is geen pestkop al wordt het waarschijnlijk meer vervelend 'plagen', kenden ze elkaar misschien al ofzo? Misschien dat ze naast elkaar wonen?
Everything is illuminated by the light of our past.
Haha nee lijkt me leuk maar Vincent is geen pestkop al wordt het waarschijnlijk meer vervelend 'plagen', kenden ze elkaar misschien al ofzo? Misschien dat ze naast elkaar wonen?
Misschien wel leuk. Dat ze vroeger vrienden zijn geweest, maar door Jamie's trots en korte lontje en Vincent's geplaag de twee uit rlkaar zijn gegroeid?
• Persoon die hem bijles geeft vanwege zijn dyslexie
• Ex
• Crush (beiden kanten)
• Bedpartner in ruil voor alcohol / drugs
• Persoon die van zijn verslaving af weet
• Persoon die hem bijles geeft vanwege zijn dyslexie
• Ex
• Crush (beiden kanten)
• Bedpartner in ruil voor alcohol / drugs
• Persoon die van zijn verslaving af weet
Ik heb Jacinta, mocht je willen?
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'
De bedpartner in ruil voor alcohol/drugs valt sowieso af, daar doet ze het niet voor. Ik weet niet waar jij vind dat ze bij past?
Ik denk dat crush ook af valt, omdat ze al een beetje into zijn beste vriend is, haha. Misschien dat Vince eens zorgen heeft uitgesproken tegenover Jacinta over Calebs alcoholgebruik en dat ze daar wat 'onderzoek' naar heeft gedaan?