• [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 17:02 ]

    10k


    Heaven is a place that we all have

    HSDAHHSH WAT EEN DRAMA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    DEZE COMMENT HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH HOE KAN JE ZO KLOJO ZIJN

    Why don't we just refer to people by the hexadecimal value that defines their skin color?! XD Be like, "Hi! I'm a #e3ccad!"


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Moreid schreef:
    Blijkbaar mag ik geen lijstjes maken (no_chears)


    Als je de link van de gif / foto plaatst moet die het wel doen, maar als je het via je computer opload doet die het niet.
    Dat had ik toen ook en anders weet ik niet wat de reden kan zijn. :")


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ik heb echt zin in stokbrood


    Ik had gisteren stokbrood op. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Ik had gisteren stokbrood op. (wbw)

    Omg ik ben vet jaloers


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik zag vandaag een jongen met fucking mooie bonestructure en hij was ginger maar niet teveel en ahhhhhhhhhhhh


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    Omg ik ben vet jaloers


    Dat moest heb zijn tbh maar yolo
    We gaan gewoon stokbrood eten op de meeting tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ik zag vandaag een jongen met fucking mooie bonestructure en hij was ginger maar niet teveel en ahhhhhhhhhhhh


    Orgasme tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    Dat moest heb zijn tbh maar yolo
    We gaan gewoon stokbrood eten op de meeting tbh.

    JA!!!!!!!!!!!!!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jemily schreef:
    (...)

    Orgasme tbh.

    Totally. Hij was echt vet knap en aardig maar ik ben zijn naam tbh alweer vergeten en ik zie hem waarschijnlijk nooit meer HAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik heb het echt super koud omg


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    JA!!!!!!!!!!!!!!!!


    (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    (...)
    Totally. Hij was echt vet knap en aardig maar ik ben zijn naam tbh alweer vergeten en ik zie hem waarschijnlijk nooit meer HAHAHAHA.


    HAHAHAHAHA kut kind. Zo snel tho dat je dat vergeet, tbh zou ik dat wel onthouden just zodat ik hem zou kunnen stalken op fb ofzo HAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    ik heb het echt super koud omg


    Ik ook. #rip


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jemily schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA kut kind. Zo snel tho dat je dat vergeet, tbh zou ik dat wel onthouden just zodat ik hem zou kunnen stalken op fb ofzo HAHAHA

    HAHAHAHAHAHAH ik kan dat soort dingen gewoon niet onthouden. Volgens mij was het iets van wessel ofzo idk, als ik het echt zou willen weten zou ik Aline's vriendenlijst wel afspeuren tbh


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.