LOWIE PATRICK COLEMAN
Camper,🐙 " I put the ME in DISAPPOINTMENT
Mijn bruine poelen staarden uit het raam waar stilaan meer groen en bebossing tevoorschijn kwam. Hoe vreemd het ook mocht zijn, ik begon stilaan LA al te missen en richtte mijn puppyogen nog even op mijn vader die strak voor zich uitkeek. Eikel. Voor me zat het siefmonster en hoe kinderachtig het ook was geweest had ik het haar deze rit niet comfortabel gemaakt. Mijn voeten duwden tegen haar hoofdsteun aan, waardoor ik automatisch ook de ledere bekleding van mijn vaders Audi verprutste, ze konden me niet uit de auto sturen want dan riskeerden ze de kans dat ik ging vluchtten. Oké dat was misschien iets te overdreven, om eerlijk te zijn zou ik het nog geen drie uur kunnen overleven in de bossen alleen... Dat kon ik in de stad eigenlijk ook niet. Ik was nogal erg gehecht aan aandacht en sociaal contact.
Emotieloos draaide ik mijn blik dan ook weer van hen weg en haalde mijn IPhone uit. Ik verveelde me nu al rot en ik was nog niet eens op het 'kamp' aangekomen. Kort scrolde ik door mijn liedjeslijst en zette Ed Sheerans album op. Gezien ik al meer dan eens commentaar had gekregen deelde ik mijn muzieksmaak niet met hen en mimede de lyrics mee terwijl de muziek uit mijn oortjes dreunden. Af en toe stompte ik even tegen stiefmonster aan met mijn voet totdat ik eindelijk het kamp in de verte zag opdoemen. Veel snapte ik er eigenlijk niet van, het kamp garandeerde me van 'de ziekte' af te helpen, maar ik was niet ziek. Althans dat zag ik toch niet zo. Daarbij zo erg kon het toch niet zijn? Het waren allemaal lotgenoten en misschien nog eens wat leuke jongens om mijn humeur wat op te peppen. Het verbaasde dan ook hen allebei toen ik mijn benen van ze stoel voor me haalde en braafjes uit het raam zat te staren.
De auto hield halt en rustig wachtte ik af tot mijn vader de auto uitstapte zodat ik zijn autostoel naar voren kon schuiven - zijn auto was nogal héél crap en had 2 deuren maar hé het was dan ook een Audi waw, much greatness, such wow -sarcasm-. Ik trok mijn jeansshort dan ook iets beter net als mijn hemdje wat me enkel schaapachtige blikken opleverde van mijn vader. Ik negeerde hem en liep naar de achterbak toe waar ik mijn luipaardprint valiezen uit schouwde. Gezien ik al voorbereid was op het ergste had ik zowaar in iedere zak van elk kledingstuk die ik ook maar in mijn valiezen had weten te proppen wel iets van snoepgoed en make-up verstopt, zelfs in de kleren die ik nu aanhad. Ik kon gewon niet zonder wat make-up op en ook nu had ik mijn wenkbrauwen ietsje bijgekleurd en mascara en lichtroze oogschaduw aan. Niet te veel, want ik hield er niet zo van als vreemden me judgy aankeken, maar net genoeg om mezelf goed te kunnen keuren. Na nog mijn rugzak om mijn rug gehesen te hebben maakte ik aanstalten om te gaan ,maar niet voordat Veronica nog iets zei. "We zullen je iedere week schrijven." zei ze met een halve glimlach, nu ja dat nam ik haar niet kwalijk, meer kon ze niet met die opgepomte lippen van haar. "Hoe dan ook als je genezen bent ben je altijd welkom Lowie." vervolgde mijn vader waardoor ik even met mijn ogen rolde maar wel tranen voelde prikken die ik koppig verbeet.
Oh ja waarom niet, schrijf je dan ook meteen met roze, want dat is mijn lievelingskleur Echter was ik nogal een lafaard als het op steken aankwam en wist ik enkel " Bedankt." met een nepglimlachje eruit te persen. Het had me wel enorm gekwetst, maar er was niets waar ik en mijn moeder iets aan konden doen. Het werd gewoon enkele weken hard op mijn kiezen bijten en er het beste van gaan maken, hoe dan ook. Ik sleepte mijn geweldige valies achter me aan en zag bij de ingang al wat mensen staan. Dit vrolijkte me al iets meer op waardoor ik -ondanks de wat sombere omstandigheden- toch vrolijk bleef. "Ello beautiful avocados!" kirde ik dan ook vrolijk, mezelf aanwezig makend. I craved for attention right now. Mijn blik gleed even over de kampgangers - en begeleiders maar veel verschil merk ik niet, want we zijn ook maar mensen - en besloot dat ik hier al leuk uitzicht had. Begrijp me niet verkeerd, ik viel op jongens 100% maar dat wilde niet zeggen dat ik niet vond dat meisjes niet mooi waren. Nee ik was jaloers op hun beeldige gezichtjes en volle lippen. Iets waar ik alleen maar von gaan dromen, hoewel ik me wel prettig voelde in mijn lichaam. Verwarrend, ik weet het. Mijn bruine poelen vielen nu op een jongen die tegen een boom aangeleund stond
-Chris-. Hij leek me wel een stoer type, niet echt iets mij maar misschien was dat ook wel eens goed ik bedoel als ik hier weg wilde moest ik maar faken om hetero te zijn niet? Met een glimlach liep ik naar hem toe en keek hem iets schuin aan. " Wat luister je? "vroeg ik doelend op het oortje die hij in had steken. Ik vermeed zoveel mogelijk de rook van zijn stink sigaret en stak mijn hand naar hem uit. "Ik ben Lowie trouwens, "
[ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 23:26 ]
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH