• Ik heb vandaag een geweldige website gevonden waar je kunt testen hoe de helden uit jouw verhalen ruiken! Het is heel serieus en wetenschappelijk en ik wil dolgraag weten wat voor dromerige geur de hoofdpersonen uit jullie story/fanfic/boek/dagdromen hebben. (nerd)

    What does your hero smell like?

    Ik heb het getest voor twee personages uit mijn non-fanfic (het Lepelverhaal, mocht iemand dat wat zeggen) en voor twee Harry Potter helden uit een wel-fanfic.

    Lek - candles and fantasy (best wel perfect, tbh)
    Pelle - candles and wilderness (ook heel erg mooi)

    Remus Lupin - tube socks and the desert (dit klinkt als een belediging? idk)
    Sirius Black - whipping cream and fantasy (ik wed dat hij dit geweldig zou vinden, want deze geur klinkt zelfs al als een innuendo, jeminee)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg fantastisch

    Wolverine: espresso and longing
    :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Omg fantastisch

    Wolverine: espresso and longing
    :Y)


    Dat is prachtig, omg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg en Snape: forrest and truth

    #cries


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb het net getest voor mijn originele OTP, want dat was uiteraard de logische volgende stap.

    Percy Weasley - vanilla and conviction
    Oliver Wood - fresh dirt and adventure

    En holy shit, dit zijn de beste die ik tot nu toe heb gevonden. Dit klinkt als iets wat ik serieus in een fanfic zou kunnen verwerken. Ik raak steeds meer onder de indruk hier. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Perffect schreef:
    Omg en Snape: forrest and truth

    #cries


    Ik ben niet eens echt een Snape fan, maar dat is best wel recht in het hart, ja, whoa. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kunt ook gewoon andere namen intypen dus ik heb mijn eigen karakter gedaan en het is echt zo waar en leuk en love


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oog
    Lily Evans: Bacon and dreams
    Newt Scamander: coriander en winter

    Niet eens persen mijn twee helden, maar twee personage die toevallig het eerst in me opkwamen. Ik vind ze wel fantastisch (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Waluigi ruikt naar bosbessen want die zijn ook paars. Ik speel hem altijd als ik een Mario-spel speel.
    Als ik op de site het spel doe is het laarzen en wildernis

    Dukat ruikt naar shampoo en douche. Klopt niet. Hij ruikt naar een zijdezacht hamstertje want dat is hij echt!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 21:34 ]

    joel (de mopshond!!! uit mijn awkward verhaal!!!): rain and conference rooms.

    HET KLOPT GEWOON HIJ IS CEO VAN BUITENGEWOON LATIJNSE ALLIANTIE VOOR FAUNA EN FLORA (BLAFF!!!)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 21:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    Voor mijn Fallout 4 fic:

    Nathan: ski jackets and power.
    Danse: motor oil and Scotland.
    hahahaha

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 21:33 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben in love.

    Ik ga dit voor al mijn karakters gebruiken.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ruik naar wood shavings and midnight


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    Ik ruik naar wood shavings and midnight

    ik naar newspaper and moonlight.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAHA ik naar pepperoni en de zee - love :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Paladin schreef:
    (...)
    ik naar newspaper and moonlight.

    Jerome naar Plasma and safety
    Hihi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt