Hi!
De laatste tijd ben ik me aan het verdiepen in boeken met vragen erin. Tot nu toe ben ik twee leuke tegengekomen en ik wilde weten of jullie ook één van deze twee boeken hebben of een ander soortgelijk boek. Het gaat dus om een boek waarbij je elke dag een vraag moet beantwoorden.
Elke dag een vraag voor 5 jaar lang:
In elke dag een vraag beantwoord je vijf jaar lang, elk jaar op dezelfde datum dezelfde vraag. Als je dit doet, heb je na die tijd een ontzettend leuk en persoonlijk naslagwerk. Het concept is simpel: het boek stelt je 365 vragen, één voor elke dag. Op elke pagina staan vijf vakken met elk zes regels om de vraag in te beantwoorden. Je kunt dus zien hoe je in de loop de tijd verandert, wat je allemaal meemaakt en denkt over een langere periode. Een ideaal dagboek voor mensen die geen lange verhalen willen schrijven en richtlijnen willen hebben. Een geweldig boek om cadeau te geven of krijgen.
Elke dag een vraag.
Of.
999 vragen aan jezelf:
Wat is er leuker dan vragen over jezelf beantwoorden? Dat dachten wij ook: niets! Daarom is er nu dit boek waarin iedereen zijn of haar ei kwijt kan, 999 eieren om precies te zijn. We vragen je het hemd van het lijf over alles en iedereen in je leven, van je geboorte tot nu en over de toekomst. Er zijn open vragen, meerkeuzevragen, ja/nee-vragen, tweekeuzevragen, 'drie dingen-vragen', 10-punts schalen ... we maken er een topsport van. En als je dan eenmaal klaar bent, heb je een fantastisch nalatenschap voor latere generaties en een compendium dat je kunt uitreiken aan mensen die je in jouw ogen nog niet goed genoeg kennen.
999 vragen aan jezelf
Welke spreekt jullie het meest aan? Hebben jullie ook zoiets?
[ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 12:01 ]
Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!