• CHECK DEZE SEXY TIJGERS THEY DEADASS.

BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWEN (cool)

En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:

Lieke Gillies • Jemily • Piekie
    Gabriëla Wood • Benoist • Paakie stan
    Esmée Morgan • GubIer • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Adnane Somerhalder • Yugen • Poukie
    Eva Holm • Kogane • Pookie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Elijahbuzz Mikaelson • Elijahbuzz • Elijie

BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

deze gifs zijn voor alle geile eekhoorns.

[ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 23:56 ]

"Family don’t end in blood”

Jemily schreef:

Omg.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

OPEENS IS DAAR IAN. bc ook Ian.

stay safe because I like being alive at the same time as you

HHhHh IK ZIT NU bij het laatste hoofdstuk van een fic en ik heb echt geen zin om verder te lezen maar het is echt super kut om deze fic nu gewoon te verlaten. Want hij was heel leuk alleen nu verveel ik me. Maar ik kan pas bookmarken als ik alles heb gelezen tbh

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

JONGENS VERDOMME WAAROM VIND IK ALLEEN MAAR VAN DIT SOORT DINGEN. IK WIL VERDOMME EEN GOEDE GIF. (tbh heb ik al een gif maar die is klojo achtig)

Kogane schreef:
    HHhHh IK ZIT NU bij het laatste hoofdstuk van een fic en ik heb echt geen zin om verder te lezen maar het is echt super kut om deze fic nu gewoon te verlaten. Want hij was heel leuk alleen nu verveel ik me. Maar ik kan pas bookmarken als ik alles heb gelezen tbh

DAN MOET JE LEZEN. VERODMKEMEKMEMEMEMJEKML,.

WHHTHEHEHTETHETHEFHESFHSFDJHSEFJSEKLDFKL

Oke nee maar ik heb 'm maar gewoon online gedaan dus ik zal stoppen met kut dingen te posten omg.

HAHAHHAAHAHHAHAHA HOU EVEN OP IK GA STUK

OKE OKE OKE IK LEES EN HET IS LEUK.

''I honestly haven’t seen such blatant refusal to confront emotions since my days in the Engineering Academy. Brutal. Uncompromising. No tears allowed and we built magnificent machines on the backs of our suppressed anxiety and cracking mental stability.”

Kogane schreef:
    HAHAHHAAHAHHAHAHA HOU EVEN OP IK GA STUK

HHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

Kogane schreef:
    OKE OKE OKE IK LEES EN HET IS LEUK.

''I honestly haven’t seen such blatant refusal to confront emotions since my days in the Engineering Academy. Brutal. Uncompromising. No tears allowed and we built magnificent machines on the backs of our suppressed anxiety and cracking mental stability.”

IK BEN TE HYPER OM ME TE CONCENTREREN HIERPEORPOWFIIEPOFJDKLC

“Keith, she called us dense and repressed,” Lance said flatly.

“Yeah? I’ll take repressed over dense,” Keith said, eyebrows raised. “How long did it take for you to even realize you liked me?”

“Only a tiny bit longer than it took for you to confess,” Lance said with great annoyance. “As soon as my brain clicked onto Keith is cool and I want to kiss his face, I told you within twenty seconds, instead of brooding about it forever.”

Keith rolled his eyes. “Come talk to me when you’ve had to deal with your stupid face for months while crushing on it, and wanting to kiss it, but not being able to because it was too thick to know it wanted the same thing.”

“Such a romance for the ages,” Allura said wryly. “I can see why half the universe is so enamoured with you two.”

[ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 1:20 ]

DIT MAAKT ME WEL EVEN DOOD GODVERDEFJOIJEKRDGFHUKEBQWJEFIDFBHUKJ NAAKTE BOB. IK MOET WETEN WAAR DIT VAN IS.

Jemily schreef:
    (...)

IK BEN TE HYPER OM ME TE CONCENTREREN HIERPEORPOWFIIEPOFJDKLC

HAHAHHAHAHAHDKJDKF

Sorry Eva maar die tekst is teveel moeite nu. HAHAHAHA