• AMORI PROHIBITO
    Speeltopic • Rollentopic • Praattopic



    HET VERHAAL
    In een futuristisch Amerika wordt er met harde hand geregeerd. Vele regels zijn streng aangescherpt en er zijn vele regels bijgekomen. Een van die regels is dat verliefd worden ten strengste verboden is. Dit zou namelijk voor de ondergang van het land zorgen Wanneer iemand de leeftijd van negentien bereikt, wordt hij of zij gekoppeld aan een persoon van het tegenovergestelde geslacht. Wanneer het koppel voor de wet volwassen is — dus op de leeftijd van eenentwintig — worden ze man en vrouw verklaard. Hun genen zijn zo onderzocht en gematcht dat de kinderen die ze zullen krijgen, de beste genen zullen hebben, waarmee de wereld gered zou kunnen worden. Als ze gepakt worden, worden ze afgevoerd naar een kamp waar ze hard moeten werken. Tenzij ze slapen, zijn ze altijd in touw, alleen maar om de liefde eruit te drijven. Mentaal en fysieke uitputting vindt men de best remedie.
          In deze RPG volgen we verschillende mensen die opgepakt zijn. Sommigen zitten er al een tijdje, anderen komen net aan. Het kamp is afgesloten van de rest van de buitenwereld. Er is vrijwel geen technologie, behalve het nodige, zoals bewakingscamera's en elektriciteit. De 'gevangenen' zorgen zelf voor hun eten, ze houden alles zelf schoon. Zodra ze in het kamp aankomen, worden veel bezittingen afgepakt. Mobiele telefoons zijn ten strengste verboden en contact met de buitenwereld is vrijwel onmogelijk.


    DE REGELS
    — De huisregels van Quizlet
    — Buiten sluiten, ruzies, het beledigen van andere spelers wordt niet gewaardeerd
    — Een reservatie blijft vier dagen staan
    — Topics worden alleen door mij en Marlow geopend, mits anders aangegeven
    — Rollentopic is voor rollen, speeltopic voor de posts, praattopic voor de rest (relaties etc)
    — Maximaal twee rollen per persoon en maximaal één meisje per persoon
    — 16+ is toegestaan
    — Vooraf afgesproken relaties zijn toegestaan, mits het niet liefdesrelaties zijn of iets anders dat ervoor zorgt dat twee personages alleen maar met elkaar bezig zullen zijn
    — Een post heeft minimaal 250 woorden

    DE ROLLEN
    Naam | Faceclaim| Leeftijd | Paginanummer | Username
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [niet ieder personage is pas negentien, verdeel de leeftijden]
    Innerlijk:
    Hoelang al in het kamp?
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties: [houd er rekening mee dat liefde ten strengste verboden is en dat de personages goed in de gaten gehouden worden]
    Extra:


    Vrouwen
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Dougal
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Marlow
    — Naam | Ashely Moore | Leeftijd | Paginanummer | Pickett
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | JudithSuzann
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Faolan
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Brinvi
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Monstrous
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | McCrory



    Mannen
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Dougal
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Marlow
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Horvath
    — Naam | Faceclaim | Leeftijd | Paginanummer | Wemel








    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 12:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil graag een female persoontje claimen, yo. Voor de afwisseling.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 18:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    Male. *O*


    Mag ik een meisje?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mag ik een vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een vrouwelijke rol c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yush voor jullie alledrie! Matty zal jullie er zo snel mogelijk bijzetten! ^^


    That is a perfect copy of reality.

    MT, ik denk hier over na ^^


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    MT, twijfels..


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Jullie staan erbij!

    Een paar sidenotes:

    — In totaal zijn er tien mannelijke rollen en tien vrouwelijke rollen (probeer dit dus een klein beetje gelijk te houden).
    — Het kamp wordt goed in de gaten gehouden. De bewakers zijn geen rollen, maar kunnen eventueel door iedereen bestuurd worden (let op: het zijn geen lieverdjes en zullen te alle tijden zorgen dat de mensen in het kamp doen wat van ze verwacht wordt).
    — Er zijn relaties tussen de personages toegestaan, want deze mensen zijn natuurlijk niet zomaar in het kamp terecht gekomen. Het is echter wel de bedoeling dat ze voorzichtig zijn. Het kamp zelf is al geen pretje, maar vreemd blijven gaan en zo de regels en wetten overtreden, zullen harder gestraft worden.
    — Voor negentien- en twintigjarigen is de straf minder zwaar en zij zullen ook minder moeten werken en eerder weg mogen, maar ook zij worden streng in de gaten gehouden.
    — ORPG's in deze RPG wordt niet heel erg gewaardeerd. Maak contact met alle andere personages en mingle.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 23:31 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat ik Ashley Moore fc, not sure yet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een vrouw?

    Ik wil eigenlijk deze keer x mee doen met een madammeke als dat nog kan? ;s


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cahira -> Faolan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 15:42 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.