Hallo,
Sommigen zullen mij kennen, velen niet en daarom leek het me ook verstandig om hier om advies te vragen. Om van verschillende kanten woord te krijgen.
Ik kamp in vlagen met depressie sinds mijn twaalfde, nu is die het afgelopen half jaar weer gelijkelijk aan op komen zetten en is die ong. een week geleden gebarsten.
Het lukte me gewoon niet meer om het masker op te houden en ik ben dan ook eindelijk clean gekomen bij mijn ouders en zelfs bij school. Ook omdat ik eigenlijk al had moeten beginnen met stage en school zich afvroeg wat er aan de hand was. Ik ben een derdejaars grafisch vormgeven en zou nu dus een half jaar stage moeten lopen, dan nog weer een half jaar en dag eind examen.
Daar gaat dan ook eigenlijk ook mijn vraag over... Op dit moment zit ik ongelovelijk slecht in mijn vel en ik weet niet of het voor mij verstandig is in deze toestand om op stage te gaan, maar aan de andere kant krijg ik dan een studie vertraging van max. een jaar terwijl ik eigenlijk ook nog maar een jaar heb voor ik mijn studieschuld in diens geheel op mijn dak krijg.
Wat vinden jullie het verstandigst? Ik ben op dit moment het spoor even bijster...
De tekst word nog verder uitgebreid, het typt niet echt lekker op mijn mobiel.
Credendo Vides