• Ad/Yugen is vandaag veertien jaar oud geworden en dat moet gevierd worden, want for the love of God, hoe kunnen we onze favoriete pug nu vergeten????? (Ik hier bijna schuldig, but plz forgive me Ad, want ik check m'n fb niet zoveel xxx). Veertien begint stilletjes aan oud te worden! :Y) Dat betekent dat er dus nog eens acht bij moeten voor we kunnen zeggen dat je "onderhand toch ook al geen drie maal zeven meer bent" (voor degenen die die uitdrukking niet kennen, dat betekent dat je niet de jongste meer bent. :Y)), wat eigenlijk wel nog net lang genoeg is om niet te moeten zeggen dat je al oud bent. :Y)
    Ik heb je hier altijd als dertienjarige gekend, dus dit wordt raar haha, maar ik hoop van ganser harte dat je van je dag genoten hebt! Hier, voor jou, speciaal een mopshond-cake! Smul ervan! ^^



    Lieve Ad, ik hoop echt dat je een topdag gehad hebt, want je verdient het. Ik zou me oprecht geen Quizlet zonder jou meer kunnen of willen inbeelden. Luv u. <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah die cake ik wil 'm opeten
    Nog eens een happy birthday *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Happy birthdayyyy!


    obsessive rage

    Gefeliciteerd! 🎉🎉


    chaos makes the muse

    Gepuggyteerd!
    Geniet van je cake want hij ziet er echt super lekker uit!

    Nog een keer gefeliciteerd Adnane!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk verbazingwekkend dat er nog geen topic was.
    Alsnog: gefeliciteerd met je verjaardag Ads, ik kan het niet vaak genoeg zeggen vandaag! *O*


    •

    Gefeliciteeerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    yas ad gefeliciteerd! *O*

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:15 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefelicitaart!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gefeliciteerd Ad!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Proficiat!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aaaahw tenks guys! die cake ziet er echt heel yummy uit holy


    Heaven is a place that we all have

    Happy B-Day!

    Te laat maar alsnog gefeliciteerd!. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'