• Hoi hoi! (:

    Een vriendin van mij en ik zijn van plan een YouTube kanaal te beginnen. Nu heb ik een camera, maar weet ik niet hoe de geluidskwaliteit is van die camera. Daarom wil ik graag een test doen en het leek mij daarom leuk om een Q&A te doen (zo kan ik ook mijn video editing skills oefenen of zo, lmao). Daarom ben ik op zoek naar een aantal vragen!

    Iets over mij
    Mijn naam is Nixon, ik ben 16 jaar oud en ben half Nederlands-half Indonesisch. Ik zit in het examenjaar van de mavo/ het VMBO-TL. Mijn interesses zijn honkbal, schrijven, lezen, gamen, series kijken en muziek. Mijn favoriete serie is Legends of Tomorrow, mijn favoriete tekenfilm is Voltron: Legendary Defender en mijn favoriete anime op dit moment is One Outs. Mijn favoriete bands zijn Starset en Breaking Benjamin en mijn favoriete game is Fallout: New Vegas. Ik hou niet van sneeuw en gladheid en kou in het algemeen, al is sneeuw wel pretty soms.

    Bedankt voor het lezen van dit topic!


    This ain't no place for no better man.

    Hoe ben je aan de naam NIxon gekomen? Heb je die zelf gekozen?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Wacht. Even dat ik het goed begrijp:
    Waar kunnen we vragen over stellen? Of gewoon in het algemeen wat we willen weten?


    It's never gonna happen, Guys.

    Casterwill schreef:
    Wacht. Even dat ik het goed begrijp:
    Waar kunnen we vragen over stellen? Of gewoon in het algemeen wat we willen weten?


    Gewoon wat je wilt weten (:

    @Mattel bedankt! Ik wacht nog even tot wat meer vragen en zal dan de antwoorden/video posten ^^


    This ain't no place for no better man.

    • Wie is je favoriete character van Legends of Tomorrow en why ? *Wbw*

    • Vond je het eng om uit de kast te komen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    * Wat schrijf je zoal? (Welke genres? Misschien voorbeeldje)

    *En waar kan je nu echt niet tegen?


    It's never gonna happen, Guys.

    Wie is je voltron bae en waarom moet iedereen het gezien hebben? ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoe reageerde je omgeving toen je uit de kast kwam?

    Hoelang speel je al honkbal?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Heyy ik ben ook een trans Guy hier mijn vraagjes

    Ben je al aan de hormonen zo ja hoelang?
    Hoe reageerde je familie erop toen je uit de kast kwam?
    Welke Anime's heb je nog meer gekeken?

    Gr Dean


    Deep down, I've always wantend to be a Warrior.

    Ik ben ook een transgender. Join the club. Welke genres vind je leuk?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.