• Destroy what
    destroys you.




    THE CLANS
    Wanneer 67 jaar geleden de wereld de dupe werd van een korte samenloop van omstandigheden was alleen vernieling nog wat er overbleef. De aardbevingen, de stormen en de oorlogen hebben de wereld vernietigd tot dat er geen mens of gebouw meer overeind stond. Uit eindelijk waren er van de miljoenen bewoners echter maar een paar duizend over. Ze probeerden de steden stukje bij beetje weer op te bouwen en een nieuwe samenleving te stichten, maar dat ging lastig zonder leider. Er waren vier mensen die leider zouden moeten worden, maar omdat vier leiders onmogelijk zouden zijn, besloten ze uit elkaar te gaan. De vier en hun volgers gingen allemaal een andere kant op. Uit eindelijk vonden ze allemaal een plek waar ze hun leven weer op konden bouwen, en dat deden ze. Na een paar jaar ontstonden er steden en was er een grote samenleving ontstaan. Uit eindelijk kregen de volken namen. Je had Vounó (bergvolk), Chióni (ijsvolk), Ammoth/ Ammothýella (woestijnvolk) en Nireas (watervolk). Iedereen had hun eigen gebied met in het midden de hoofdstad, Thávma, de stad die hen verbind en hun belofte in stand houd, de belofte dat de volken verbind en hun helpt in moeilijkheden. Een verbond die ''the 4 clans'' wordt genoemd.


    THE STORY
    Het is een paar jaar later. De dag begint met de zon die op komt en iedereen in het dorp word door het prachtige vogelzang gewekt. De steden komen langzamerhand tot leven en iedereen doet wat ze altijd doen met de gedachte, ''vandaag de dag, niks bijzonders aan.'' Dat waren maar gedachten, echter liep alles anders. Naar elke stad kwamen witte paarden, de ruiters van het ijsvolk reisden naar elke clan met dit nieuws: ''Er is een 5de clan.'' Meteen is iedereen in rep en roer, zijn ze wel te vertrouwen? Komt er een nieuwe oorlog? Wie zijn het? Willen ze ons aanvallen? Ook de leiders hebben vragen en ze beschuldigen elkaar van verraad, leugens. Direct worden er mensen op gezet, maar het is maar de vraag... Komt er nu een 5de clan?

    Survive now,
    cry later.


    THE CLANS
    Vounó (bergvolk)
    Degene die het volk moest leiden naar hun nieuwe thuis was Thanos. Hij leidde hen naar een gebied met veel bergen, maar wel een prachtig uitzicht. Thanos noemde zijn deel daarom ook ''Vounó'', dat ''berg'' betekend. De eigenschappen van dit deel waren niet veel. De bewoners zijn fanatiek en strijdlustig, ze staan vaak in voor een gevecht en kennen weinig angsten. Ze zijn hard en laten nooit zien dat ze huilen. Je kunt ze herkennen aan een tattoo op hun nek.



    Chióni (ijsvolk)
    Degene die haar volk naar het noorden leidde was Pyralis, een jongedame met een sterke wil. Pyralis vernoemde haar dorp naar ''sneeuw,'' omdat dat was wat ze allemaal om haar heen zag. En zo werd haar volk ook het ijs volk. De eigenschap voor Chióni is simpel, de meeste bewoners zijn slim, maar arrogant. Aangezien het deel van Chióni best groot is maakt dat ze ook best arrogant. Wel zijn de bewoners vaak ook strijdlustig en dapper, hun goede eigenschappen. Je kan iemand van Chióni herkennen aan een witte pluk in hun haar en sneeuw aan hun kleren. Ze hebben een tattoo op de bovenkant van hun hand.



    Ammoth/ Ammothýella (woestijnvolk)
    De eerste leider van Ammoth was Damaris, een jongedame met veel moed. Zei gaf haar volk de naam ''Ammothýella'', verkort naar ''Ammoth'', de betekenis van de naam is ''zandstorm.'' Bij de geboorte kregen de meeste bewoners dezelfde eigenschappen als Damaris. Ze zijn bescheiden en hebben een goed inlevingsvermogen waardoor ze situaties goed begrijpen en ze ook snel kunnen reageren. Het moeilijke daar aan is dat hun gevoelens wegstoppen daarom lastiger is voor hen dan voor anderen. Je kan iemand van hen herkennen aan het zand op hun kleren en aan een tattoo op hun pols. Ook hebben de meeste bewoners van Ammoth een bruin kleurtje, omdat de zon vaak vel schijnt op hun gebied.



    Nireas (watervolk)
    De eerste leider van Nireas was Midas. Hij leidde zijn volk naar het strand en bouwde daar zijn dorp. Midas noemde het dorp ''Nireas'', de betekenis van Nireas is ''Stromend fris water''. Net zoals elk volk hebben de bewoners van Nireas ook een bepaalde eigenschap. De bewoners zijn geboren met kalmte en eerlijkheid, het is een wonder als iemand liegt. De slechte eigenschappen van de bewoners merk je niet op het eerste moment, maar als je ze beter kent. Ze zijn creatief. Daarom worden ze ook wel ''de bouwers'' genoemd. Je kan het volk herkennen aan een tattoo op hun schouder, pols, rug of enkel.



    Omega (de geheime clan)
    De clan ''Omega'' is ontstaan door degene die Pandora volgden. Aangezien Pandora daarvoor nog een crimineel was wou volgens iedereen niemand haar volgen, maar met een kleine aantal mensen ging zij ook op weg en zo ontstond haar eigen clan. Aangezien Pandora niemand wilde laten weten dat deze clan bestond liet ze haar mannen in het geheim de andere clans bespioneren. Ook haar clan werd steeds groter en het zou niet lang meer duren tot dat één van haar mannen een fout zou maken. Na een paar verdere jaren met een nieuwe ambassadeur is deze fout gemaakt en nu staat alles op alles. Omega heeft niet precies een paar soorten eigenschappen, omdat de clan elke buitenstaander opving. Omega heeft wel een klederdracht, haar stam draagt voornamelijk zwart met een zwart masker van as.



    EXTRA INFORMATIE
    De woningen zijn heel simpel gemaakt. Met de overgebleven spullen zijn er een soort van huizen gemaakt (zie linkerzijde) van ijzer en andere overgebleven spullen. Ook zijn er tenten genaaid door de bewoners zelf. Er word gekookt op een vuurtje en geslapen in slaapzakken of hangmatten. Eten word gehaald door de jagers van het dorp (niet gespeeld door ons). De RPG speelt zich af OF in je eigen dorp OF in Thávma en natuurlijk in het woud.




    ROLLS
    I was born
    to survive.



    Vounó (bergvolk)
    Leader
    -

    Secondant
    - Gaia kom Vounó • Kallista • 1.3

    Warriors (0/2)
    -
    -

    Scout (0/2)
    -
    -


    Chióni (ijsvolk)
    Leader
    -

    Secondant
    - Chara kom Chióni • LexakomTrikru • 1.4

    Warriors (2/2)
    - Gereserveerd door badgalriri
    - Eydis kom Chióni • Aniketos • 1.4

    Scout (0/2)
    -
    -


    Ammoth/ Ammothýella (woestijnvolk)
    Leader
    - Avra kom Ammoth • IJsvogel • 1.4

    Secondant
    - Melanthi Kom Ammoth Kalllista • 1.4

    Warriors (2/2)
    - Caiside kom Ammoth • The100 • 1.4
    -

    Scout (1/2)
    - Dembe kom Ammoth • Soco • 1.4
    - Gereserveerd door Aniketos


    Nireas (watervolk)
    Leader
    - Anna kom Nireas LexakomTrikru • 1.4

    Secondant
    -

    Warriors (0/2)
    -
    -

    Scout (0/2)
    -
    -


    Omega
    Leader
    - Dakota kom Omega LexakomTrikru • 1.4

    Secondant
    - Aleksia kom Omega • Trishanakru • 1.3

    Warriors (1/2)
    - Doran kom Omega • Kalllista • 1.4
    -
    Scout (0/2)
    -
    -



    Leader De leider van de clan waar het volk naar moet luisteren, ook stuurt hij/zij het leger aan. Hij/zij heeft het recht om de straffen te bepalen en kan de clan bij één roepen.
    Secondant De leerling van de leider en traint&leid met haar hulp de krijgers.
    Warrior De krijgers van het volk. Ze worden getraind door de secondant. Of ze krijgen de taak om de leider te beschermen.
    Scout De verkenners, zij bespioneren de mensen die niet welkom in het dorp zijn of onnodig op het land zijn.


    LIST
    Now whe
    survive.

    Naam
    Leeftijd (16/35)
    Clan/Rang
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis (hoe kwam je bij de clan?)
    Wapens
    Relaties (eigen clan lijkt me logisch)
    Overig


    RULES
    I survived because the fire inside me
    burned brighter than the fire around me.

    125 woorden per post of meer, een stukje waar anderen ook iets mee kunnen.
    Alleen ik, LexakomTrikru, maak de topics aan.
    Probeer niet te vaak te schelden.
    Geen ruzie buiten de RPG.
    Probeer jongens en meisjes gelijk te houden.
    Er is geen internet, helaas is dat vernield tegelijk met de gebouwen.
    Geen rol is perfect.


    Rollentopic
    Praattopic
    [url=]Speeltopic[/url]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 18:55 ]


    Kako wa modottekonai.

    Edana Kylar Kom Omega





    NAAM
    Edana Kylar Kom Omega
    LEEFTIJD
    23
    CLAN. RANG
    Omega. Warior

    INNERLIJK
    Sociopaat
    Egocentrisch, manipulatief, autoritair, verleidelijk, charismatisch, wilskrachtig, zelfredzaam
    Edana is goed wanneer alles in balans is en zal direct toehappen wanneer dat niet zo is. Zo heeft zij precies genoeg vrijheid en precies genoeg regels en duidelijkheid nodig, moet zij actief zijn en haar lichaam tot het uiterste kunnen laten gaan, maar ook moet zij kunnen ontspannen met drank en seks.
    Ze is een echte jager, stelt een doel en zorgt ervoor dat ze dat haalt. Ze neemt geen genoegen met minder.
    Door haar traumatische jeugd is zij sociopatisch geworden, heeft haast geen vrienden of enkel kortstondige relaties, is hierdoor zelfbewust maar ook zelfgecentreerd. Ze doet waar zij zin in heeft.
    Door haar velen jaren bij Omega is ze gevormd naar de regels die daar gelden, maar aan morele regels en sociale gebruiken zal ze zich nooit kunnen passen.


    UITERLIJK


    GESCHIEDENIS
    Edana heeft een moeilijke jeugd achter de rug: haar moeder was een crimineel, haar vader onbekend. Edana’s moeder sleepte haar mee naar klussen, of liet haar dagen alleen thuis. Edana heeft haar moeder zien mishandelen en moorden tot haar dertiende. Toen ging een klus mis en zag ze van een afstand hoe haar moeder werd gedood. Ze zwierf een jaar rond, ze had immers al goed voor zichzelf leren zorgen, en kwam toen een Omega krijger tegen. Ze is opgenomen in de clan, ook al merkten ze dat Edana anders was.

    WAPENS
    Edana is erg snel en erg sterk, maar belangrijk erg fysiek ingesteld. Zo vecht zij het liefst met messen, omdat die dicht op het lichaam te dragen en te gebruiken zijn.

    RELATIES

    EXTRA

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 22:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mag ik een rol reserveren?

    Zou ik misschien mee mogen doen?
    Ik zou graag een vrouwelijk lid van het ijsvolk willen zijn met de rank Warrior.... XD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 9:30 ]


    I have seen my own sun darkened

    Dalis schreef:
    Mag ik een rol reserveren?


    Natuurlijk, heb je al bedacht welke?


    Kako wa modottekonai.

    Aniketos schreef:
    Zou ik misschien mee mogen doen?
    Ik zou graag een vrouwelijk lid van het ijsvolk willen zijn met de rank Warrior.... XD

    Je staat erbij!


    Kako wa modottekonai.

    Dank je wel!!!!!!
    Bedenk op dit moment de details van mijn personage!
    XD
    ik heb er zin in yayyy


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Dank je wel!!!!!!
    Bedenk op dit moment de details van mijn personage!
    XD
    ik heb er zin in yayyy


    (dance)


    Kako wa modottekonai.

    Naam: Eydis kom Chióni
    Leeftijd: 16
    Clan/rang: IJsvolk, ze is een Warrior
    Innerlijk: Eydis heeft een sterke persoonlijkheid met een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Ze is volhoudend en standvastig, maar ze is ook heel eigenwijs en zeker niet bang om haar stem te laten horen in de groep. Ze is temperamentvol en vind het verschrikkelijk om zich zwak op te stellen. Vandaar dat ze zich nooit snel gewonnen zal geven (doorzetter!). Ze vertrouwt mensen niet zo snel, maar als ze dat wel doet, gaat ze voor je door het vuur. Wat wel een probleem is, is dat ze zichzelf in het gevaar stort zonder de gevolgen te overzien.
    Uiterlijk: Ze heeft een ovaal gezicht, een blauw oog en een bruin oog. Haar haren hebben een donker bruine kleur, met een rossige gloed. Ze heeft een wipneusje, waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft en die is bezaaid met sproeten. Haar huid heeft een lichte teint, doordat ze zo vaak buiten is. Ze heeft mooie volle lippen en een sterke kaaklijn. Eydis haar is lang en golvend. Het komt tot haar rug, maar meestal stopt ze het in een vlecht zodat ze er geen last van heeft tijdens de training. Ze heeft een ketting met een heldere blauwe steen. Ze heeft een tattoo van een sneeuwvlok op de bovenkant van haar hand en een spiraal op het kale plekje achter je oor. Ze heeft een litteken in de vorm van een klauw na een aanvaring met een humeurige beer.
    Geschiedenis: Eydis werd op jonge leeftijd als wees opgenomen in de clan. Ze heeft geen idee waar ze vandaan komt, het enige tastbare herinnering die ze nog heeft is haar ketting met de heldere blauwe steen die ze altijd draagt onder haar kleding. De oude vrouw die haar onder haar hoede had genomen, is overleden toen Eydis 12 jaar was. Toen is ze begonnen met haar training om de clan te beschermen tegen aanvallen van rondtrekkende bandieten.
    Wapen: Ze begon haar training met een pijl een boog, wat nog steeds haar favoriete wapen is, maar ze is ook goed met een bijl.
    Relaties: ???
    Overig: Wat ze nooit zal zeggen tegen iemand, maar ze is als de dood voor spinnen


    I have seen my own sun darkened

    Mag ik ook een tweede personage? XD
    Ik zou dan een vrouwelijke scout mogen van het woestijnvolk?
    hihi


    I have seen my own sun darkened

    Aniketos schreef:
    Mag ik ook een tweede personage? XD
    Ik zou dan een vrouwelijke scout mogen van het woestijnvolk?
    hihi

    Natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 16:44 ]


    Kako wa modottekonai.