Okidoki, omdat ik merk dat sommige mensen wat actiever zijn dan anderen, en toch de minder actieve rollen hebben, heb ik besloten het zogenaamde verstop gedeelte eruit te laten. Waar het eigenlijk om draaide was een casefile wat in Beckett's kluis lag. In die casefile stonden geclassificeerde dingen. Dr Brennan en Maura Isles hebben autopsies uitgevoerd terwijl Beckett en Holmes het speurwerk deden. Om de rest te helpen beginnen zal ik alvast de casefiles hier neer zetten. Dat maakt het voor mij ook makkelijker om hints te geven, wat hopelijk zorgt voor meer hints en meer speurwerk. Iedereen die al dingen heeft gevonden tot nu toe mag ze delen indien die persoon dat graag wilt.
Slachteroffer 2
-door Maura Isles
Kenmerken:
-vrouw
-rond de 30
-blond haar
-blauw ogen
-1m69
-tattoo op haar onderrug van een adelaar
-geen piercings op oorbellen na
Doodsoorzaak:
-recent geslachtsgemeenschap met condoom (zaaddodende pasta)
-schot in het voorhoofd
-geen verdere verwondingen
-gevonden in Washington
Kleding:
-spijkerbroek
-zwarte onderbroek
-zwarte bh
-zwart t-shirt
-flanellen blouse
-zwarte leren jas
-zwarte laarzen met hakken.
Dingen bij zich:
-een koffer vol valse paspoorten en ID-kaarten, en een half miljoen dollar
-handtas, met daarin:
-beurs met Amerikaans rijbewijs en ID-kaart onder de naam Elisa Avery en vijftig dollar
-lippenstift
-twee mobieltjes: een smartphone en een prepaid goedkoop mobieltje
-zakdoekjes
-tampons
-pen van de KLM
-bonnetje voor een restaurant in Washington
Slachtoffer 1
-door Dr. Brennan
Kenmerken:
-man
-vermoedelijk rond de 25 jaar
-gevonden in Londen
-op basis van sporen kan geconcludeerd worden dat het slachtoffer in NYC woonde op tijd van overlijden
-op basis van sporen kan geconcludeerd worden dat het slachtoffer in Georgia opgegroeid is
Doodsoorzaak:
-een schotgat aan de voorkant van de schedel
-volgens simulatie was het schot op kort afstand van het slachtoffer
-het slachtoffer was gevonden in het afval
-het slachtoffer was opgelost in zuur. Er was niet veel meer over van weefsel of iets anders.
Kleding:
-er is geen kleding gevonden geworden.
Dingen bij zich:
-het slachtoffer had geen spullen bij zich.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt