Hoi!
ik ben nog maar net nieuw op dit forum dus vergeef me de akelige beginnersfouten, haha
Mijn naam is Lau en ik ben opzoek naar een co-writer aangezien ik toch graag samen schrijf!
Vroeger speelde ik vaak een 1 op 1 rpg, maar de andere persoon is niet meer actief de laatste tijd wat ik heel jammer vind
Nu zoek ik iemand om samen mee te schrijven (rpg of echte lange stukken verhaal, we zien het wel samen!)
Qua onderwerpen: Liefst niets fanfictie maar originele verhalen!
- (griekse) mythologie --> vind ik persoonlijk het leukste om te doen omdat je er heel ruim mee kan gaan.
- historisch
- fantasy (echt vanalles!)
- sci-fi
- ......
Omtrent jou:
Ik ben zelf 18 jaar, wat wil zeggen dat ik dus verder studeer. Liefst zoek ik qua leeftijd iemand daarrond (dan kunnen we samen huilen omtrent de student life, hahaha). Mijn activiteitsmeter zal dus een beetje verschillen van moment tot moment naargelang schoolwerk, maar ik maak graag tijd om te schrijven dus ik ben zeker wel actief! Als jij eens minder actief bent door één of andere reden, dan begrijp ik dat ook echt zeker!
Verder is het een pluspunt als je graag tekent bijvoorbeeld, maar zeker geen vereiste of zo
Indien interesse graag een berichtje hieronder met welk thema je graag schrijft en met eventueel een stukje schrijftekst als voorproefje van je schrijfstijl!
Met vriendelijke groeten!
Laura
A to the Z