• BEKIJK MIJN LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNENFAV VROUWENFAV VOETBALLERSFAV SERIES (cool)

En doe ook meteen even deze quiz. (fish)

Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:

Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

deze gif is voor alle geile eekhoorns.

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 18:14 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Mijn hobby's zijn nu ook mooi. Nu alleen nog een mooie naam.

Lieke ik vind het ook cool dat ik de Reid van jouw JJ ben bc dan voel ik me slim.

Reality's overrated.

Jeid schreef:
    (...)

Ik weet niet, vroeger vond ik haar leuk, maar ik voel helemaal niks meer voor het hele karakter. Dunno whay. En ja, hij is kut.
    I would be gay for AJ.

Ik vond haar juist eerst super irritant HAHAHA. (Dat heb ik volgens mij wel is gezegd tho.) En toen ging ze in seizoen 7 weg en ging ik rip bc toen voelde ik pas de baeheid op komen. :') Maar omdat ik alles zo snel keek zat ik ook nog in de Elle fase toen. Lol. Ik was zo boos. :'D Maar nu is ze gewoon echt de real bae. Like really.
    Foursome tbh. Ik zou AJ ook wel doen, maar liever Paget. *bevredigingsmiley* tbh.
    ALS JE OOIT NOG ONE SHOTS GAAT SCHRIJVEN MOET JE MIJ EN EMILY DOEN OMG RIP. Ik vraag de laatste tijd liever OS aan met vrouwen, idk of dat raar is maar omg.

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 18:56 ]

Jeid schreef:
    Mijn hobby's zijn nu ook mooi. Nu alleen nog een mooie naam.

Lieke ik vind het ook cool dat ik de Reid van jouw JJ ben bc dan voel ik me slim.

Verdomme Noek. :')

Hehehehe. It's bae yes.

Hotchiss schreef:
    (...)

Ik vond haar juist eerst super irritant HAHAHA. (Dat heb ik volgens mij wel is gezegd tho.) En toen ging ze in seizoen 7 weg en ging ik rip bc toen voelde ik pas de baeheid op komen. :') Maar omdat ik alles zo snel keek zat ik ook nog in de Elle fase toen. Lol. Ik was zo boos. :'D Maar nu is ze gewoon echt de real bae. Like really.
    Foursome tbh. Ik zou AJ ook wel doen, maar liever Paget. *bevredigingsmiley* tbh.
    ALS JE OOIT NOG ONE SHOTS GAAT SCHRIJVEN MOET JE MIJ EN EMILY DOEN OMG RIP. Ik vraag de laatste tijd liever OS aan met vrouwen, idk of dat raar is maar omg.

Same maar dat andere niet same. Idk I'm just like ugh je moest weg blijf dan weg (bc like Paget wou niet meer en nu is haar carriere in de sitcomwereld mislukt dus kwam ze weer terug, that bugs me) idk. Ik heb niks tegen Paget en je kan je bedenken, maar help. Ik was wel heel blij dat ze terugkwam? Maar soms voel ik me een moment anders over iets. Net als over Kaya ineens.
    Tbh.
    HAHAHA. Ik heb dat echt nog nooit gedaan damn. Nu ik erover nadenk wil ik er ook wel eentje met Lauren. en for some reason niet met Kaya, bc idk she kinda scares me atm Help.

Reality's overrated.

Noek omg, wij hadden ooit matchende namen gedaan en toen hadden we allebei LUCILLE HAHAHAHA. Ik weet nu niet eens meer why we dat hadden tho lol maar lucille as fuck.

"Family don’t end in blood”

Hotchiss schreef:
    (...)

Verdomme Noek. :')

Hehehehe. It's bae yes.

Hehe.

Reality's overrated.

Rickyl schreef:
    Noek omg, wij hadden ooit matchende namen gedaan en toen hadden we allebei LUCILLE HAHAHAHA. Ik weet nu niet eens meer why we dat hadden tho lol maar lucille as fuck.

HAHAHAHAHAHAHAHA OHJA> THE PREDICTION. Nu moeten we allebij Negan doen. NegenTheI en NeganTheII
    Gewoon Negan tho maar is vast al bezet en kan niet twice.
    Jaa dat hadden we toen omdat jij I LOVE YOU deed en ik alfabet en toen kwamen we op hetzelfde moment op de L en we wouden matching en dit was een met een beginletter L en een middelletter l en toen bedacht ik dit bc ik dacht okay dat klinkt leuk yolo. Nu zou ik willen dat ik mod was want dan had ik dat terug kunnen vinden.

Reality's overrated.

Jeid schreef:
    (...)

Same maar dat andere niet same. Idk I'm just like ugh je moest weg blijf dan weg (bc like Paget wou niet meer en nu is haar carriere in de sitcomwereld mislukt dus kwam ze weer terug, that bugs me) idk. Ik heb niks tegen Paget en je kan je bedenken, maar help. Ik was wel heel blij dat ze terugkwam? Maar soms voel ik me een moment anders over iets. Net als over Kaya ineens.
    Tbh.
    HAHAHA. Ik heb dat echt nog nooit gedaan damn. Nu ik erover nadenk wil ik er ook wel eentje met Lauren. en for some reason niet met Kaya, bc idk she kinda scares me atm Help.

Ja, klopt. Al hoe wel, de eerste keer ging ze niet vrijwillig en toen vond ik het wel raar dat ze in seizoen 7 weer terug kwam. Maar alleen maar beter, op zich. Maar ik snap je wel, want aan de ene kant is dat ook frustrerend. :')
    Ik wilde die serie toen gaan kijken waar ze in zat, maar ik kwam erachter dat het maar een seizoen had en toen wilde ik al niet meer, bc als je dan verslaafd raakt is het zo weinig. :'D
    Ik ook niet hoor, maar het lijkt me wel zo geil. Verdomme. HAHAHA. Ik lees ook gewoon one shots daarover en dan denk ik YES. Tbh moet je het schrijven over ons en dan met Emily en JJ HAHAHAHA. Tenzij je dat te awkward vind. :'D
    Maar wat is er met Kaya dan?

in de comics gaat negan een begrafenis houden voor lucille

Reality's overrated.

Rickyl schreef:

Toen wij matching Sterek usernames hadden was ook bae tbh.

Hotchiss schreef:
    (...)

Toen wij matching Sterek usernames hadden was ook bae tbh.

wat voor match
    voetbal
    of
    basketbal

HAHAHAHAHAHAH

Heaven is a place that we all have

Hotchiss schreef:
    (...)

Ja, klopt. Al hoe wel, de eerste keer ging ze niet vrijwillig en toen vond ik het wel raar dat ze in seizoen 7 weer terug kwam. Maar alleen maar beter, op zich. Maar ik snap je wel, want aan de ene kant is dat ook frustrerend. :')
    Ik wilde die serie toen gaan kijken waar ze in zat, maar ik kwam erachter dat het maar een seizoen had en toen wilde ik al niet meer, bc als je dan verslaafd raakt is het zo weinig. :'D
    Ik ook niet hoor, maar het lijkt me wel zo geil. Verdomme. HAHAHA. Ik lees ook gewoon one shots daarover en dan denk ik YES. Tbh moet je het schrijven over ons en dan met Emily en JJ HAHAHAHA. Tenzij je dat te awkward vind. :'D
    Maar wat is er met Kaya dan?

Ja klopt dat was wel sad.
    HAHA ja is goed.
    En idk in mijn hoofd is ze heel eng? Haar hood is gaterig? Maar als ik haar hoofd dan weer gewoon zie is ze wel weer beautiful.
    Ik heb haar gewoon te lang niet meer gezien.

Reality's overrated.

Meixue schreef:
    (...)

wat voor match
    voetbal
    of
    basketbal

HAHAHAHAHAHAH

Tennis tbh.

Jeid schreef:
    (...)

Ja klopt dat was wel sad.
    HAHA ja is goed.
    En idk in mijn hoofd is ze heel eng? Haar hood is gaterig? Maar als ik haar hoofd dan weer gewoon zie is ze wel weer beautiful.
    Ik heb haar gewoon te lang niet meer gezien.

MAAR GA JE DAT SERIEUS DOEN OMG I LOVE YOU FOREVER.
    HAHAHAHA. Jij hebt zoveel moeite tho. She's the prettiest bae. Ik bedoel, ik ontmoet zoveel nieuwe baes maar zij blijft op 1. Hehehe.
    Ga Skins kijken. (wbw)

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:07 ]

Hotchiss schreef:
    (...)

Tennis tbh.

waarom ben jij altijd zo klojo
    je bent niet anders als de rest hoor

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:07 ]

Heaven is a place that we all have