• Ik heb een story probleem!!

    Naast Q ben ik momenteel bezig met een boek, een trilogie actually. Fantasy. Maar ik loop dus ergens enorm op vast. Het is niet eens iets waarover je normaal zou nadenken of wat normaal zoveel zou moeten schelen, maar ja ik hou van uitwerken, dus ik wil het wel duidelijk hebben.
    Ik ga natuurlijk niet te veel verklappen over het boek.

    In het boek heb ik 10 geesten bedacht die allemaal voor iets zorgen in de worldbuilding en ook wat met religie te maken heeft.

    Æolus - sterke wind

    Eira – Sneeuw & ijs

    Delia - Zonaantrekkend

    Lyvia – Levensgeest

    Mortis – Dodengeest

    Gaia – Vruchtbare aarde

    Nirvelli - drinkbaar water

    Eras – Geest van de tijd

    Soleil – Geest van de dageraad

    Orion – Geest van de nacht

    Maar ik heb dus nog geen naam voor al deze wezens bij elkaar.. In mijn worddoc staat nu heel simpel: De 10 geesten, maar ik wil er dus een verzamelnaam voor hebben. Ik heb gegoogled op mythologie, andere geesten, geen idee meer wat, maar ik kon niks vinden. Zoals bijvoorbeeld, die aflevering uit Avatar dat ze in de woestijn opzoek zijn naar een bibliotheek en wolven tegenkomen die kennis zoeken; De Kenniszoekers. Ik ben dus opzoek naar een naam als dat. Simpel, maar wel goed. Dus ik heb het opgegeven en gooi mijn hopen hier maar even op Quizlet. Misschien dat jullie briljanter zijn dan ik ^^

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 13:17 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vulpus (in meervoud?)
    Bouwers der aarde , Bouwers van de aarde
    De makers
    De jagers (vossen zijn roofdieren)
    De vachten (vossen hebben een rode vacht, maar omdat de geesten waarschijnlijk verschillende kleuren hebben, heb ik rood weggelaten)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als ik je nog een tip mag geven, ga naar Google translate en kijk wat je wat saai vindt en
    vertaal het naar het Latijns, Frans of welke taal dan ook. Kijk wat er uit komt. (;

    Heb ik ook gedaan en heb nu een titel in het Latijns namelijk; Fugite & Aliquam.
    Beide verhalen komen nog op Q. Vooral dat ik bezig ben met Fugite en zit nu op hoofdstuk 59
    en hoop hoofdstuk 60 nog te schrijven vandaag. ;p

    xxx


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    The Vulpine Gods
    The Vulpine Ghosts
    (De vosachtige goden/geesten)

    In half-Nederlands:
    De Vulpine Geesten
    De Vulpine Goden


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Fictionalworld schreef:
    Vulpus (in meervoud?)
    Bouwers der aarde , Bouwers van de aarde
    De makers
    De jagers (vossen zijn roofdieren)
    De vachten (vossen hebben een rode vacht, maar omdat de geesten waarschijnlijk verschillende kleuren hebben, heb ik rood weggelaten)


    Hierop gebaseerd ^

    Aardebouwers
    Aardemakers

    De Vachtlopers


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wauw, die plaatjes zijn echt práchtig! <3_<3
    Hoe heb je die gevonden?

    En hmm voor namen... Daar moet ik nog even over nadenken. Ik vond die van Raisei allemaal wel erg goed!


    Inspiration can hit you any time