• Hoi,
    Voor zover ik weet is hier nog niets over geopend maar zou het niet handig zijn dat als je mensen wil waarschuwen voor een Quiz dat je het kan instellen dat iedereen dat berichtje krijgt en dat je het niet telkens in iedereen zijn GB apart moet gaan zetten ?
    Het klinkt misschien stom maar veel mensen vragen altijd om gewaarschuwd te worden omdat ze zelf geen abo willen nemen.


    The soul needs autumn.

    Nee, is wel handig.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    is idd handig:)


    I am an idiot, I move.

    Hoi,
    Voor zover ik weet is hier nog niets over geopend maar zou het niet handig zijn dat als je mensen wil waarschuwen voor een Quiz dat je het kan instellen dat iedereen dat berichtje krijgt en dat je het niet telkens in iedereen zijn GB apart moet gaan zetten ?
    Het klinkt misschien stom maar veel mensen vragen altijd om gewaarschuwd te worden omdat ze zelf geen abo willen nemen.

    waarom willen ze geen abo nemen? komt da nii op ongeveer hetzelfde uit als gwn een gastenboek bericht te krijgen?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    waarom willen ze geen abo nemen? komt da nii op ongeveer hetzelfde uit als gwn een gastenboek bericht te krijgen?

    Ja,maar sommige mensen zijn nu eenmaal lui ofzo weet ik veel, en andere beweren dat ze nog steeds geen mails meer krijgen.


    The soul needs autumn.

    Goed idee, Lindsey. Gey bent een slimmeke! :D(K)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Ja,maar sommige mensen zijn nu eenmaal lui ofzo weet ik veel, en andere beweren dat ze nog steeds geen mails meer krijgen.

    nee dat is niet lui zijn...Somige mensen worden daar gek van omdat ze nog alveel serie's volgen om dat ze dan als maar mail krijgen...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lijkt me geheel onnodig. Laat die kindjes toch lekker een abo nemen. Like, bij een abo krijg je een mail als er een nieuw deel is, maar bij een gb bericht toch ook. ^^

    Lijkt me geheel onnodig. Laat die kindjes toch lekker een abo nemen. Like, bij een abo krijg je een mail als er een nieuw deel is, maar bij een gb bericht toch ook. ^^


    Maar dat kun je zelf instellen .. Ik vind het eigenlijk een goed idee =] Het duurt lang om mensen te waarschuwen, persoonlijk wil ik gewaarschuwd worden omdat ik gek word van die mails..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    (...)

    Maar dat kun je zelf instellen .. Ik vind het eigenlijk een goed idee =] Het duurt lang om mensen te waarschuwen, persoonlijk wil ik gewaarschuwd worden omdat ik gek word van die mails..

    jaah dat heb ik ook...

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Good Idea

    goed idee ^^

    Ja, is idd wel handig ! ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik kijk nooit mijn mail na, en wel mijn GB. Ik krijg geen bericht in mijn mail van een nieuw GB bericht, en daarom vind ik Abo's irritant, vanwege die mails.


    Your make-up is terrible

    Goed idee :]


    I do not hook up.

    Edit; stuur naar Rutger ;)


    I do not hook up.