• Zie, dat is nu nog eens een goed onderwerp om een topic over te openen.
    Toen ik vandaag op het examen kwam merkte ik namelijk dat er vogelpoep op mijn tas zat. Maar het leuke is dus, een aantal dagen geleden ging ik naar mijn examen en ik was like: wat nu als er een vogel op mijn hoofd poept, vlak voor een examen? Dan moet ik mondeling (meeste van mijn examen zijn mondeling) doen met vogelpoep in mijn haar, of ik moet het er op het toilet uitwassen, en dat is ook niet ideaal en bevorderend voor de zenuwen. Dus sindsdien was ik bang om vogelpoep op mijn hoofd te krijgen. Tsja, dan maar op mijn tas zeker?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een keer vogelpoep volop op mijn hoofd gekregen. De boosdoener was een meeuw en ik was met school in Engeland (het was nog maar de ochtend van een dag die lang zou worden), dus ik had een soortgelijk dilemma. Iemand heeft toen zijn waterflesje opgeofferd en wist het eruit te wassen, maar het idee dat ik die avond pas zou kunnen douchen, vrat toch de hele dag aan me.

    Ik snap dus precies hoe je tas zich voelt. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Omfg, ik heb die angst ook altijd. Ik ga altijd lopend naar college (20-25 min of zo), en dan ben ik altijd bang dat het net voor een examen gebeurt :')


    Caution first, always.