Voor alle Disney-fans out there:
Tangled: The Series is an upcoming American animated television series that will premiere on Disney Channel in 2017. It is based on Disney's 2010 computer-animated film Tangled directed by Nathan Greno and Byron Howard. It takes place between the original movie and the short Tangled Ever After. A teaser trailer was released during the Disney Channel Original Movie, The Swap. It will begin as a Disney Channel Original Movie, titled Tangled: Before Ever After.
The series will feature new songs from Alan Menken, who wrote the score and songs for the original movie, and Glenn Slater. Mandy Moore and Zachary Levi will reprise their roles.
Bron
We heart Tangled. Ever since we first heard about the Disney Channel Original Movie Tangled: Before Ever After, and the subsequent television series coming out in March, we have been refreshing our feeds on repeat, waiting to learn more. Well get ready everyone, because we now have the new trailer and it’s amazing! Rapunzel, Eugene, Pascal, and Maximus are back in a brand new adventure. And it looks like Rapunzel’s hair is back as well! Take a look:
Bron
In het Nederlands:
Je hebt de film, Tangled, daar is nog een short achteraan gekomen Tangled: Ever After (gaat over de bruiloft van Rapunzel en Eugene), en nu komt er eerst een (korte?) film waarop een serie volgt, allebei genaamd: Tangled: Before Ever After. Van wat ik uit de trailer kan opmaken, is Rapunzel heel enthousiast in het ontdekken van het koninkrijk, maar één keer gaat ze een grot in daar gebeurd iets en dan heeft ze ineens haar haar terug. En deze keer kan het niet afgeknipt worden.
Het is nog niet bekend wanneer het Europa/Nederland naar voren komt (USA: maart 2017), maar ik ga zeker kijken of ik ergens online kan vinden, want ik ben heel excited. Vind het ook heel leuk dat ze ervoor gekozen hebben om het 2D te houden. Ik ken namelijk series op films (*AHUM*Dragons*AHUM*) en die waren al in 3D en daar hebben ze de series ook in 3D gehouden. Maar HTTYD 2 is zo'n amazing goede kwaliteit (seriously, Frozen doet daar echt voor af en dat was al baanbrekend amazing, maar Frozen was ook 2 jaar eerder) dat Dragons: Race To The Edge heel erg teleurstellend is qua kwaliteit en toevoeging van de draken.
Verder vind ik het ook heel leuk dat ze haar haar terug hebben "gehaald", omdat dat het hele hebben en houden was van de film. Ik had al eerder gehoord dat er een serie zou komen en toen had ik al zoiets van: Huh? Maar wat willen ze dan nu weer verzinnen?
En ik ben nu alweer in love met de sass van Eugene x'D "Oh COME ON, really?
Wat denken jullie? ^^[ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 11:01 ]
Deep inside, I've never felt alive