• Want, waarom ook niet. Ik ben op zoek naar een cover voor een verhaal die ik mogelijk ga inzenden voor SOTY, met het thema royalty. Nu ben ik alleen verschrikkelijk slecht in het geven van informatie van covers, dus ik hoop dat iemand hier wat mee kan. Zo niet, dan hoor ik het graag, want dan probeer ik meer informatie te geven ;D (Ik heb het lijstje gekopieerd van een coverstore hier op Q, waar ik ook een aanvraag heb gedaan)

• Titel (erop? ja/nee)
    De prijs van de prins (erop :"D)
    • Username (erop? ja/nee)
    Nope
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Kun je iemand zowel liefhebben als verafschuwen? Verwensen en verheerlijken? Jarenlang was Lukas ervan overtuigd dat dit niet kon, tot hij de aantrekkelijke kroonprins ontmoette en meegesleurd werd in een storm van emoties.

En nu duidelijker: Lukas is een smid en Aron is een prins. In eerste instantie voelt Lukas niets voor de charmante Aron, maar uiteindelijk valt hij volledig voor hem. Dan blijkt dat Aron een aantal zeer duistere geheimen heeft en zit Lukas gevangen in een wereld vol leugens.
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek een duistere cover. Dit is geen happy verhaal. Er is een hoop manipulatie, heartbreak en meer van dat soort nare dingen. Dat moet het ook eigenlijk uitstralen. Gevangenschap, manipulatie, leugens, gebroken harten. Jaaaa, daar kom ik weer met die ingewikkelde dingen! Denk aan het Stockholmsyndroom. Er mogen mensen op de cover, maar liever niet al te druk. Net als mijn vorige cover, dat was perfect (:
    Ik heb nog geen duidelijke plaatjes voor Lukas en Aron, maar om je even een beeld te geven:
    Ze zijn beide 25+, dus tieners of jongens die erg jong lijken passen niet. Het zijn ook echt wel mannen qua uiterlijk (een smid is geen schriel mannetje, bijvoorbeeld). Wel zie ik ze beide voor me met ietwat langer haar. Op de schouders bijvoorbeeld. Geen idee waarom. Maar het hoeft niet, dus als je niets kunt vinden vind ik dat niet erg.
    • Evt. extra tekst/lettertype
    Geen voorkeuren
    • Algemene feer
    Liefde, liefdesverdriet, duister (!!!) :"D

Ik heb helaas geen credits weg te geven en kan je ook alleen maar noemen bij mijn verhaal als ik je cover kies. Mocht ik ooit credits krijgen dan komen er zeker een paar jouw kant op! (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik maak zelf graag erg simpele covers, ik wil gerust iets proberen. (:

The soul needs autumn.

emteeeee

Heaven is a place that we all have

Wervelwind schreef:
    Ik maak zelf graag erg simpele covers, ik wil gerust iets proberen. (:

Ik ben gek op simpel en minimalistisch :'D

Ik vond deze wel cute. :3 (aangezien het gaat om een prins en een smid, dus een koning en een pion en blijkbaar speelt Aron een beetje een spel met Lukas)

[ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 19:50 ]

The soul needs autumn.

Omijngod Wervelwind ze zijn echt GEWELDIG, allebei. WAUW. Echt heel erg mooi, DANKJEWEL! Ik wacht nog even af maar waaaaaaaaauww

Tilikum schreef:
    Omijngod Wervelwind ze zijn echt GEWELDIG, allebei. WAUW. Echt heel erg mooi, DANKJEWEL! Ik wacht nog even af maar waaaaaaaaauww

Dank je :$

Ik heb redelijk wat cover-inspiratie de laatste tijd, dus als je er nog ééntje zou willen of toch op een bepaald idee komt dat je er zeker in wil hebben, moet je het maar zeggen. ^^

The soul needs autumn.

Wervelwind schreef:
    (...)

Dank je :$

Ik heb redelijk wat cover-inspiratie de laatste tijd, dus als je er nog ééntje zou willen of toch op een bepaald idee komt dat je er zeker in wil hebben, moet je het maar zeggen. ^^

Zou je die laatste met die pion misschien als banner kunnen maken? Dat ik dan de eerste als officiële cover gebruik en de tweede als banner boven de hoofdstukken? Als je tijd en zin hebt hoor (:

Tilikum schreef:
    (...)

Zou je die laatste met die pion misschien als banner kunnen maken? Dat ik dan de eerste als officiële cover gebruik en de tweede als banner boven de hoofdstukken? Als je tijd en zin hebt hoor (:

Ja hoor, welk formaat wil je het liefst? (:

The soul needs autumn.

Wervelwind schreef:
    (...)

Ja hoor, welk formaat wil je het liefst? (:

Eh, geen verstand van? Het liefst gewoon dat het een subtiel plaatje is en niet meteen BAM een hele afbeelding, if that makes sense.

Tilikum schreef:
    (...)

Eh, geen verstand van? Het liefst gewoon dat het een subtiel plaatje is en niet meteen BAM een hele afbeelding, if that makes sense.

zoiets?

The soul needs autumn.

Ik Mt dit even ^^

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

OKE ik heb nu drie geweldige covers binnen gekregen en wat een twijfel! Zijn er mensen die ook iets willen maken? Anders maak ik een poll voor de covers die er nu voor me gemaakt zijn (: