• Haia Poeperds. (:
    Ik weer,hoor.
    Goed, er zijn dus al 10000000000ende topic's gemaakt over dat geban van al die meisjes. maar nu had ik een vraag;
    wáaarom zijn ze gebant?
    Dankü.<3
    *hug*

    wss omdat ze iets deden wat niet mocht ofso x'd


    -

    moet je even de zoekfuntie gebruiken, daar is gister avond een topic over gemaakt door Cherished ;)

    Ze schopten rellen en zette iedereen op tegen de mods enzoo. Dáarom zijn ze geband^^ En ook omdat ze al zoveel bans+waarschuwingen hadden gekregen think.

    Rellen op het forum (veel spamtopics openen, ruzie uitlokken/maken) anti-mod topics maken, en als ze een forumban hadden gingen ze in de shoutbox door, andere users bedreigen en ga zo maar door. Genoeg reden lijkt me.


    BAM!

    Ze schopten rellen en na 2 forumbans gingen ze door en ze deden gewoon weer zoals ze deden. Toen hadden de mods er genoeg van. En telkens als ze werden geband gingen sommige rare verhalen verspreiden op het forum etc.


    I do not hook up.

    Ö!
    Dan zijn ze wel een beetje térecht gebant.

    *don'tkillmeplease*

    Ö!
    Dan zijn ze wel een beetje térecht gebant.

    *don'tkillmeplease*


    Neeh je hebt gelijk


    death to the one at the end of the serenade.

    Ja, er is wel wat meer aan de hand met die users. Dit is ook het laatste topic wat ik erover wil zien. De volgende die hier nog een topic over maakt krijgt een forumban ¬¬


    Bored.

    Ja, er is wel wat meer aan de hand met die users. Dit is ook het laatste topic wat ik erover wil zien. De volgende die hier nog een topic over maakt krijgt een forumban ¬¬


    Meteen al een forumban oO Is dat niet beetje overdreven?

    (...)

    Meteen al een forumban oO Is dat niet beetje overdreven?

    Zoals hierboven al gezegt zijn er hier al honderden topics over. Zo gaan we ook te werk bij topics over andere onderwerpen, zoals de EMA's. Misschien is het wel overdreven, maar keer op keer is gebleken dat dit de enige effectieve manier is. Users luisteren anders gewoon niet.


    Bored.

    (...)

    Neeh je hebt gelijk


    Gelukkig.

    (...)
    Zoals hierboven al gezegt zijn er hier al honderden topics over. Zo gaan we ook te werk bij topics over andere onderwerpen, zoals de EMA's. Misschien is het wel overdreven, maar keer op keer is gebleken dat dit de enige effectieve manier is. Users luisteren anders gewoon niet.

    ja weetje, we zijn ook maar mensen hoor! en de meesten zijn dan rond de 14/18, en dan ben je gwn aan de leeftijd da ge nii luisterd naar andere mensen..zelfs nii naar Uu eigen ouders, wrm dan wel naa mods van een site die ge eens nog nii echt kent?
    ma oké, die andere zijn blijkbaar wel terecht geband, maar wa als iemand dit topic nii ziet, maar wel een eigen topic opent? krijgt die dan een forumban? ik heb ook al wel es een topic geopent die eigenlijk al bestond, zonder dat ik het wist..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!